Check, Relevante info! Ik zal mijn ogen open houden
Dat getuigt van “een hart voor de zaak” !
Prachtig topic Han en niets vervelends aan, sterker nog, ik denk dat er veel zijn die een special mod wel willen hebben.
Succes met je winteropdracht en keep it up.
Mooie samenvatting van je mods Han! Je hebt heel wat moois gemaakt in een jaar tijd, ga zo door
Kan niet wachten tot ik de onderdelen binnen heb, en ik ook een echte Han Davinci-SKX om de pols mag hebben
Mooooi, nóg eens gelezen!
Schitterende horloges zeg…vooral de Bond Heritage SKX en de Blue lagoon!
Wat een tijd en energie steek je er in. Ongelofelijk. Maar voor ons maak je het forum een heel stuk smakelijker…
Volgende topic misschien gaan wijden aan een jaar grappen en gevatte opmerkingen. Die lijkt me ook zeer vermakelijk.
Wat bedoel je met grappen en steken onder water? Die volg ik niet.
ik vind soms je reacties van en naar sommige forum gebruikers erg gevat.
edit: Ik lees mijn reactie en kom tot een Zeer schrikbarende ontdekking… een paar woorden die er echt niet horen… sorry
Helemaal correct @Abel. Naast de juiste forum spirit om andere leden belangeloos te helpen heeft @HanDavinci nog een extra wapen, namelijk zijn humor. Geen steken onder water, gewoon beetje dollen onder elkaar maar altijd in een positieve zin. It’s just all about the HF community & fun
Dat is mooi gezegd Roel. Mijn onvrede uiten is één ding, een steek onder water wat anders
Ja schaam me diep, totaal verkeerd verwoord…
Maar ook dat kan gewoon op zo’n heerlijk forum.
Tijdje terug een horloge van @brambo voor een klein prijsje over genomen. Nou maakt die speciaal voor mijn lelijk eendje een bandje van leer. Custom zomaar omdat het kan. Wow.
noem je dat humor? komt zeker door die twentse koek die ze daar eten, die is ook zo lekker droog
Waren jullie laatst nou hier geweest?? http://taphuysarnhem.nl/ schijnt een erg leuke tent te zijn…
Dat is het zeker! Zelf tappen met een keuze uit 100 bieren van de tap is weer eens wat anders. Kan een knoeiboel worden, dus beter een klokje op staal of rubber kiezen als je gaat
Ik was er vorige week nog, je geld gaat erg snel daar. Aangezien je geld upload op een pasje, zie je het sneller kelderen dan bij een tankstation
Je kan toch eerst proeven?.. ik zeg alleen maar proeven zonder door te tappen…lekker IPA-tje!!
Weet ik niet, mijn auto zuipt sneller dan de baas.
Ik ben inmiddels een week zwanger van een @HanDavinci mod …
SKX009 binnen
Chapter ring binnen
Wijzerplaat besteld
Wijzers besteld
Saffier besteld
Band in overweging
Alles bestel in een geweldig leuk en vriendschappelijk contact/overleg met Han.
Over forum spirit gesproken !
Heel mooi bezig, je steekt Robbie (MW) naar de kroon! Ik las eerder graag van een regelmatige poster uit Californië op PMWF wat niet meer bestaat, maar die poster* is elders (WUS?) nog steeds actief. Hij nam ook altijd allerlei Seiko onderdelen en maakte allerlei onverwachte creaties. Ik zit ook wel eens te denken, hoe maak ik mijn SKXA35 cooler…
*Naam wil me even niet meer te binnen schieten.