Was cool om je nieuwe blingbling DD vanmiddag in het echt te zien @HanDavinci
Lekker bling, en zwaar! Het is zeker een guilty pleasure!
Niet mijn soort horloge en smaak, maar wat wel mooi is is dat je met zoveel passie lekker schijt hebt aan wat anderen denken en dat je een eigen smaak hebt! Goeie zaak en geniet ervan kerel en nee, verkoop je horloges niet voor een bruiloft. Nevah evah! Trouw dan op maandag, gratis en geef daarna een mooi feest .
Gr T.
Je vrouw de dag van haar leven geven, of een klokkie om je pols… ik snap Han wel hoor
Leuk dat er zo veel verschillende smaken zijn, en te lezen dat deze smaken met wederzijds respect en humor hier gedeeld kunnen worden…
En dan zie ik in mijn YouTube suggesties toch ineens in een flits een “bekende” langs komen!
Door lichtval lijkt het horloge zwart maar ik denk dat de bling de camera in de war heeft gemaakt…
Prachtig! Nog even sparen voor mijn eerste eigen DD.
Gefeliciteerd! Mij iets teveel diamantjes, maar who gives a fuck! Veel draagplezier!
Ziet er verrassend goed uit Han! Ik neem aan dat je er een zonnebril bij gekocht hebt om niet verblind te worden Het lijkt wel een discobal!
Ben wel benieuwd of je er al veel opmerkingen over hebt gekregen buiten het forum? Niet dat je je daar wat van aan moet trekken.
Bedankt voor de tip, dat wordt altijd gewaardeerd .
Elke…dag. Van een duivel met perfect gestifte lippen en een ronde bips.
Wanneer ik 's ochtends met de ogen op half zeven naar de douche wordt er p-p-p-p-p-patek in mijn oor gefluisterd.
Geen grapje, ik denk dat ze dit horloge niet één van de leukste vindt .
Nu een serieus antwoord; ook ja, zeker op werk deze keer. Maar niet op een negatieve manier.
Is ze niet gewoon jaloers?
Zij de PlatDayDateSteen en jij een Patek??
Haha, niet eens een klein beetje. Ze gruwelt.
Deze was gratis, niet vergeten dus.
Ik weet dat je een Rolex fanboy bent en je je lijstje wil afwerken, maar ze heeft zeker een punt.
als ik zelf die Daytona cosmo graph op zolder had gevonden wist ik 't wel
Is idd ook begrijpelijk.
Als ze hem niet wil zien kijkt ze maar een andere kant op .
Die zou ik dragen, maar zij niet.
https://www.instagram.com/p/BqtUjoBn7zh/?igshid=153hiexpptddp
Sowieso en ik vind je eigenlijk nog behoorlijk mild, dat siert je.
Leuk hoor Han… je hebt me aangestoken. Ik ben zo bang dat ik nu ook een Rolex met goud wil. Maar niet teveel goud hoor. Ik heb het idee dat jouw eerste het goed zou doen. Die 16013, maar dan met zwarte plaat en stick markers.
Gelukkig is het niet het Corona virus