Niet mijn soort horloge en smaak, maar wat wel mooi is is dat je met zoveel passie lekker schijt hebt aan wat anderen denken en dat je een eigen smaak hebt! Goeie zaak en geniet ervan kerel en nee, verkoop je horloges niet voor een bruiloft. Nevah evah! Trouw dan op maandag, gratis en geef daarna een mooi feest .
Leuk dat er zo veel verschillende smaken zijn, en te lezen dat deze smaken met wederzijds respect en humor hier gedeeld kunnen worden…
En dan zie ik in mijn YouTube suggesties toch ineens in een flits een “bekende” langs komen!
Door lichtval lijkt het horloge zwart maar ik denk dat de bling de camera in de war heeft gemaakt…
Leuk hoor Han… je hebt me aangestoken. Ik ben zo bang dat ik nu ook een Rolex met goud wil. Maar niet teveel goud hoor. Ik heb het idee dat jouw eerste het goed zou doen. Die 16013, maar dan met zwarte plaat en stick markers.