Wow, in dit verhaal spreekt ware trots op hun product. Mooi om te lezen.
Of nie!!
Haha! Nee dat trekt mijn ego niet. De balans staat gezond in het midden, anders zou ik gaan rennen sprinten.
Maar als je vraagt wie van ons twee de prinses is die later een glitterbruiloft wel…dan ben ik dat
Schoenen uit in de wagennn! Bedankt voor de uitnodiging, ik ga hem onthouden . Brabant hè?
Veel Brabanders op HF. Als je een meeting wil organiseren heb je zo een boel mensen bij elkaar. Ik probeer wel even mee te doen met het accent zodat ik toegelaten word.
Hahahahaha uhu
Please don’t
Gewohn oeh eiguh blevuh anders krijg je een beetje hetzelfde effect als een Brabo die ineens claimt Amsterdammer te zijn, met een aangeleverd klef accentje
Niet teveel liegen tegen je ego
Wel lekker bezig, top dat je gewoon lekker doet wat je wilt. Ik kan daar wel erg van genieten.
Deze valt in de zeldzame categorie: “supermooi maar ik zou hem zelf nooit dragen” (misschien vervalt het laatste deel zelfs met de andere bezel).
Echt goed gedaan Han!
Gefeliciteerd met het behalen van een nieuwe mijlpaal.
Klokkie (Mag je in dit geval toch wel zeggen) om trots op te zijn
potverdikkie, mooi ding! die zie ik ook wel zitten, maar ja ik ben een vrouw;-)
super leuk leesvoer! enthousiasme spat er vanaf net als het bling bling gehalte!
heel veel dans plezier met deze topper!
Waarom moest ik aan Stefan Postma denken?
De spijker op z’n kop! (en erg grappig bovendien…)
zijn de eigenschappen van de stenen eigenlijk bekend? Karaat, helderheid, kleur? Zegt Rolex daar iets over?
Tsezus wat een ding ,een schreeuw om aandacht voor veel geld ,maar goed over smaak valt te twisten🤪 Veel plezier met dit ****** ding
Dankjewel Rummie!
Het was deze of mezelf wegcijferen met een zwarte Speedmaster. Toen was de keus snel gemaakt, dat snap je .
Trans(port)gender
Ontopic, erg bijzonder!!