Hedde gij deh gezeet gehad, hedde gij dah gedoan?
Ik weet niet goed wat ik hier nu van vind.Mooi,Heel mooi,Heel erg mooi of Prachtig.
Ik heb er geen woorden voor
Die volgouden DayDates, die erg veel mensen al best fout vinden kan ik helemaal snappen… maar dit vind ik maar niks.
Maar top dat je er zo blij mee bent👍
Doet me aan zo een Guess dameshorloge met glazen blingbling denken…
O.M.G., wij hebben toch iets " in common " oder so etwas
Af fabriek al rek op de band
hele mooie klok Han; aan alles is te lezen, dat je als een kind zo blij bent. Hopelijk kom je voor een mooie prijs van de geel gouden day date af (mooi grail doel, maar dan groene dial)
Oude 911’s hebben ook ruimere toleranties dan nieuwe.
Platina on ice. …
Geniet van het ‘shinen’ met deze klatser.
Gave NA @HanDavinci! Veel plezier ermee. Mij zou het niet passen, maar dat is meer omdat bling niet mijn ding is.
Maaruh, roze rolls, roze nato’s en een Rolex met steentjes die de gemiddelde vrouw niet zou misstaan… Is miss DaVinci het mannetje in huis?
mijn vrouw is dat stiekem ook trouwens hoor… ik heb af en toe niets te zeggen
Wat een prachtig horloge , zou hem graag om me pols slingeren
Ik vind hem erg gaaf en zelfs mooier dan de onyx! Veel draagplezier
Ik vind de kreet metroman nogal cisgendered, ouwe.
Metropersoon?
Uhm, maar heb je ooit van een metrovrouw gehoord? En @HanDavinci is volgens zijn paspoort toch nog een M? Ik geloof dat ze geslacht er inderdaad uit willen halen, want gender dus vies.
Ik word een beetje moe van al dat gendergeswets. Een man is een man, een vrouw is een vrouw en als je iets er tussen wil zijn of over wil stappen naar het andere team (dmv operatie of gewoon af en toe een avondje andere kleren), allemaal best mijn inziens… maar wat doen we een partij moeilijk er over. Het is maar een lettertje op een papiertje.
Fantastisch verhaal. Gaaf zo‘n onmeunig goed-fout horloge om de pols (zelf durf ik dat niet).
Heb het vannacht nog even eens goed bekeken met mijn neven, even dat eindbaashorloge van je bekeken en ze waren diep onder de indruk
Dus mocht je om wat voor rede dan ook weggejaagd worden uit het oosten, omdat je medetukkers deze shine niet kunnen handelen of omdat de Primera die naakte gast in de entree niet meer kan verdragen… Ben je altijd welkom op ons kampke wel die roze loafers uit as ge binnen komt.