Ik wil een roze Rolls zoals Lady Penelope van de Thunderbirds ook had.
Hoe. Bestaat. Het.
Een man met zoveel smaak. Zoveel klasse. En dat in ons midden. Pfoe.
Die plaat is echt gaaf. Pracht aankoop Han. De bezel is iets te flashy voor mijn smaak al is dat persoonlijk natuurlijk.
Yes, My Lady
Mooi klokje Han, geniet ervan!
Wauw! Next level Day-Date. Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst! Bijzonder horloge!
Erg leuk dat jij dit heb gevonden.
Je mag m best aan mij geven, heb m zeker weten binnen 15 minuten verkocht voor je. Zonder papieren en zonder doosje
Gaaf! Platina zien we niet vaak hier. Heel ver plezier ermee!
Maar met het ijs erop … nu kan ik volgens mij zonder enige schaamte elke invicta dragen zonder me druk te maken over het bling gehalte want dat overstijgt nimmer deze rollie
Van harte gefeliciteerd. Ik denk dat dit zijpad het topic niet verrijkt dus ik stel voor om on topic te blijven en te vieren dat er op dit forum af en toe zeer ongewone en bijzondere horloges langskomen.
Dit platina monster (is de bijnaam daadwerkelijk “almost 911 Targa” geworden vraag ik me nu af) valt duidelijk niet bij iedereen in de smaak, maar het is zeker een gewaagde keuze. Ik vind het leuk! Ik krijg er een beetje een wee gevoel van in mijn buik, maar ik vind het leuk!
Ahhh kijk, dank voor de rechtlijnigheid fijn dat je zelf ook keurig on topic bleef.

Gaaf hoor! Mijn eerste reactie “leuk, maar niets voor mij”. Ik moet zeggen dat ik nu al neig naar “wie weet, ooit”
Dat had ik een jaar geleden ook gezegd denk ik.
Ik ben vandaag nog een keer de Primera ingelopen omdat er een spotje boven de deur hangt. Oh man, disco.
Waar heb je die roze strap gekocht? Ik zoek ook wat vrolijke NATO’s, maar het assortiment bij CHS ken ik inmiddels al.
Mijn likes zijn op, aangezien ik nooit meer TL3 zal worden, maar ik ga er even kijken.
Bedankt!
Zie je wel dezelfde GENEN
Geweldig!
Watsgeburt? Waheddege nou weer gedoan?
Een Platina Rolex met een stapel diamanten gekocht…
Maar serieus: wat een verschikkelijk gaaf ding. Ik had niet verwacht dat ik dit had kunnen waarderen, maar het horloge is erg geslaagd en de introductie was meer dan vermakelijk.