Proficiat Han! Ondanks de steentjes vind ik m erg leuk.
Heerlijk verhaal! Geniet ervan Han!
(van mij zou je Trustlevel-4 krijgen! )
Zo’n flamboyante Rolex en dan zo’n ouwe lullen nummer als ambiance
Ik vind het een vrouwenhorloge, maar jij bent grote blij. Als dit soort horloges je grote blij maken, dan heb je in die categorie een mooi model te pakken.
Geniet ervan kerel! Ik geef het 1 maand overigens.
Een paar schakels er bij kopen, Han en over de mouw van je jas gaan dragen. Geintje!! Ik vind hem mooi en heeeeel appart.
Zeker, dat is wel voelbaar!
Ja en niet een beetje. De Onyx is zo’n 50 gram lichter.
Van harte gefeliciteerd!
Op een of andere manier vraag ik me af of deze nu meer of minder in het oog springt dan geel goud.
Waarschijnlijk moet je hem daarvoor in het echt zien
Next level, eindbazenklok etc. komt er voorbij tesamen met veel gelukswensen.
Die gelukswensen krijg je ook van mij, je bent een blij mens en dat is mooi! Ik zou het moeten zien om er echt iets van te kunnen vinden. Maar het gaat om jouw smaak en mening hier en die hoeven we niet te delen.
Ik heb het gelezen en je enthousiasme geeft mij het beeld van een kwispelende labrador waar de hele achterkant van mee schud uit blijdschap
Ik wens u veel plezier meneer Han de Laar
Wat een verhaal en wat een horloge. Niet mijn smaak maar ik kan jouw verhaal erachter zeker waarderen! Leuk!
Prachtig om te zien hoe principes en meningen er helemaal niet toe doen. @AmsterdamVintageWatches Vindt Breitling maar kamperklokkies maar verkoopt wel de koning onder de camperklokkies aan onze ‘eigen’ Han de Laar.
Gelukkig zijn mening maar meningen en schijt is ook maar schijt dus geniet ervan Han! trek je niks aan van anderen! (doe je volgens mij al niet)
Als ik het geld had zou ik ook voor full swing bling bling gaan.
De bruiloft en de daaropvolgende 3 kids hebben echter wat roet in de plannen gegooid
Na 15 bier is dit al snel een gouwe Rolex voor mij
Wat is er mis aan mannen die hun eigen badkamer, whirlpool en zwembad reinigen🤫
Ik zou het ook wel leuk vinden om meer te weten te komen over de vorige eigenaren van dit horloge. Te fantaseren over welke figuren dit horloge gedragen hebben en in welke bijzondere omstandigheden. Hoerenhuizen aan wallen? Een diner met captains of industrie en heads of state? Een paleis in het middenoosten? Beslist geen alledaagse Rolex, dus waarschijnlijk ook niet kado gedaan aan de medewerker die 12.5 jaar bij de Gemeente van Zutphen werkt
Is er een manier om een beetje terug in de geschiedenis te gaan? Of houd @AmsterdamVintageWatches dat classified?
Han kan die SEC er in ieder geval zo van kopen, houdt ie nog over ook (deze AMG misschien niet)
Omtrent AVG wetgeving zou ik daarvoor een verklaring moeten hebben van de vorige eigenaar In principe vragen we hier niet om, met uitzondering van bepaalde zeer bijzondere verhalen zoals met die Duiker etc.
Ohja, dat snap ik wel ja. Het was leuk geweest :)!
Veel minder!
Oh Oh…gaat je omgeving dan niet denken dat je introvert aan het worden bent
Echt gaaf hoor @HanDavinci en zeker omdat je hem gewoon een tijdje hebt om te ervaren. Maar weinig mensen kunnen dat zeggen met het lijstje dat jij hebt opgesteld