HanDavinci’s Rolex Day-Date 18046 "SCHWING SCHWINNNG"

Nu nog zo’n bril zoals in je avatar…

Jules zei het al: hoe langer je leeft, hoe korter het duurt.
ENJOY !!
Daar zou ik zelfs het accentje van @AmsterdamVintageWatches voor kunnen aanhoren …

3 likes

Wat gaaf dat je er bent Han. Normaal zou ik niet eens kijken naar goud, laat staan stenen. Maar jouw aanstekelijke enthousiasme is geweldig!
Ik denk aan hoe dit bij mij zou staan :crazy_face: :sunglasses:.

En denk dan ook maar gauw weer verder, want toch niet iets voor mij.

Keep up the good work!

1 like

Liberace is zelfs jaloers.

2 likes

Eens!

Maar nu de NA, zie dit…

Weet je Han. Ik vind de dail van deze echt echt ECHT verschrikkelijk mooi!. Wauw.
Op deze kleuren staan de diamanten perfect. Veel? Kan iemand zijn mening zijn uiteraard, maar ik vind van niet, absoluut van niet. Dit klopt gewoon. Dit is nog eens een Rolex die je absoluut overal en altijd in het zicht MOET dragen. Wat een geweldenaar .

Je DJ en tik-tok Rolex zijn mooie stabiele tegenhangers in jou ontdekkingstocht. Leuk om jou reis te volgen.

You go girl

6 likes

Erg leuk om te lezen, goed geschreven. Maar wat een oerlelijk exemplaar! Not my cup of tea laten we maar zeggen…

2 likes

Helemaal jouw ding Han. :nail_care::ok_hand:

:kissing_heart:

2 likes

wow ik hou van je enthousiasme! Werkt erg aanstekelijk. Gefeliciteerd met deze fantastische nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met jouw nieuwe DD, prachtig en heel bijzonder dat deze superbling zich straks in Enschede beweegt!

1 like

Prachtig horloge, maar niet aan een harige mannen klauw :grimacing: Boeien, hij is wel van jou :wink:

1 like

Netjes! Veel plezier ermee

1 like

Top aanwinst weer! Niet mijn ding, too much voor bescheiden persoonlijkheid.
Wel tof om jouw enthousiasme in het echt te zien toen Jasper de DD ging overhandigen. Kind in de snoepwinkel.

En erg gastvrij bij AVW. Meteen werden de dikke klatsers op tafel gelegd. Leuk om er weer bij te zijn. Volgende maand ben ik er weer bij als het past.

4 likes

Hahaha genieten dit, wat een heerlijk horloge! Enjoy

:grin:

1 like

Niet iets voor mij, maar Poeh hé, wat een bijzonder stuk!
Gefeliciteerd met dit bling-bling-horloge :+1:t2:

1 like

Oh, ik dacht dat dit sarcastisch bedoeld was :joy:.

Maar goed ieder zo zijn mening en zijn inzichten.

Sjeetje volgens mij zie ik hem glimmen vanuit de Randstad :stuck_out_tongue: platina poeh da’s andere koek!!

Mooie collectie en leuk ding :wink: gefeliciteerd

Gefeliciteerd met deze mega aanwinst.

Daar laat ik het bij, moet de badkamer gaan poetsen :wink:

1 like

Mooi hoor, voel je het verschil qua gewicht tov de Onyx?

1 like

Enjoy Han! Bijzondere aanwinst weer.

1 like

Veel plezier ermee @HanDavinci :+1:
Mooie vintage DD. Ziet er nog netjes uit. Platina met steentjes spreekt tot de verbeelding.

1 like