HanDavinci’s Rolex Day-Date 18046 "SCHWING SCHWINNNG"

Wat een gekkie ben je ook he :joy::ok_hand:t3:

1 like

Prachtig horloge, de sunburst wijzerplaat in combinatie met de diamanten is geweldig!

Dit is waar het uiteindelijk om draait toch? Heb dit ook met mijn 16013 :grinning:

1 like

Hij is fucking vet man :vulcan_salute:

1 like

Sodeju, hoe cool is dát. :open_mouth:

1 like

Ik vind 'm niet aan te gluren Han, maar ik waardeer je eigenzinnigheid. Gewoon lekker je eigen ding blijven.

1 like

Wanneer ga je een foute hiphop plaat uitbrengen die bij je horloge smaak past Han?

Gefeliciteerd met je dikke aanwinst! Ik vind het er niet uit zien maar dat maakt ook geen reet uit.

1 like

Nu nog een oude Mercedes 500 sec en op een kamp in een woonwagen. :rofl:
Geintje!
Als jij er blij mee bent! :+1:

3 likes

Man man man Ik vind 'm best wel gaaf! Toffe aanwinst kerel :+1: binnenkort maar eens in het echie zien.

2 likes

Niets mis mee. Hele toffe auto :sunglasses::ok_hand:

13 likes

Veel draagplezier! :ok_hand:

Oh enne, mijn oma vind hem ook tof … “heb ik ook gehad” zei ze. Nee oma, deze niet maar hij lijkt er wel op. “Serieus, van een jongen?” ja oma, bling bling hè. Het is een fase, komt goed. :sunglasses:

6 likes

Lekker Han. Have fun met je bling bling steentjes!

1 like

Mooi Han, van harte! Punt.

1 like

De eerste stenen zijn een feit en wat voor een stenen. Geniet er van!! :+1:

1 like

Van Harte Han, terwijl ik het topic lees hoor ik op de achtergrond Liberace spelen en zie ik een elftal rappers hun bling scheppen in ultrasoon reinigers van wasmachine formaat.

Maar WTF, dit neemt niemand je af, hoe spuuglelijk het ding wat zich uitgeeft voor een horloge ook is.

Enjoy kerel!

1 like

Van harte kerel! Geniet ervan!:slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

@HanDavinci , fucking vet ding, maar dat had ik al gezegd.
Je bent zo ver gekomen sinds je Invicta periode :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ps. Ik heb nog een echte nerts jas hangen. Lenen voor een avondje?

1 like

Zeg nou eerlijk, t’ is toch gewoon een vrouwen horloge?

Ga je binnenkort ook tweedehands auto’s verkopen @HanDavinci?
Nee maar kicke hoor you got balls (of niet het is maar hoe je het bekijkt)

1 like

Too schwing voor mijn smaak, toch vet, wou dat ik het kon handelen die ICE maar nope.

Een N.A. die lekker leest en doet gniffelen is genieten!

1 like

Ik vind hem heel gaaf en er hangt nog een verhaaltje aan die stenen op de wijzerplaat ook ( niet die op de lunette,dat is melee,oftewel gruis)

@SAT
Dat is een 560sec AMG widebody en die gaat han niet kunnen betalen,al levert hij al zijn Dee Dee,tjes in :rofl:

1 like