Gefeliciteerd Han!
Hele mooie dit!
Ik vind de platina versies altijd het mooist.
Ik plaats van de iets warmere gloed van witgoud een wittere frosty shine!
Stay frosty!
Gefeliciteerd Han!
Hele mooie dit!
Ik vind de platina versies altijd het mooist.
Ik plaats van de iets warmere gloed van witgoud een wittere frosty shine!
Stay frosty!
Veel plezier met je aanwinst en mooi dat je zo je eigen ding doet
Deze komt vooralsnog op nummer 1 binnen, op de lijst van lelijkste horloges van 2020, gefeliciteerd !
Leek er even op in ieder geval.
Ik weet niet of dat Han zijn achternaam is, better safe than sorry was mijn insteek.
Haha! Mooi overheen gelezen dus…
Nee, dat is een slechte woordgrap van mij. Excuus.
Knettergek, en knettergaaf. Als het bij je past, en je slaapt nu niet in een koelkast onder de brug, gewoon doen.
Zwaar zeker, dat platina…? Heb eens een platina PP om gehad (HEEL eventjes), is echt het anti-titanium qua polsgevoel.
Poah man… Die bling is next level. Oyster Quartz houden om wat goud in het repertoire te hebben, onyx er uit en knallen.
Absurd gaaf dit. Geniet er van!
Prachtig horloge Han! En wellicht nog een mooier verhaal.
Ben echt benieuwd naar dit horloge in het echt! Kan niet wachten!
Ja want onderwereldtuig denkt echt zo rationeel wanneer ze op roofpad gaan🤣
Komen er veel mensen als jij een feestje geeft of niet…?
feestjes, wat zijn dat ?
Ik pretendeer niet inzicht te hebben in de geest van de rover, maar dit kleinood is wel erg opvallend en uniek; en daarnaast slechts door weinigen begeerd, dus,… ik denk dat er geen markt voor dit horloge is zonder papieren en uit dubieus verkoopkanaal. Je mag het best met me oneens zijn, hoor.
@on Topic: wat een vreselijk horloge, @HanDavinci geniet ervan!
@AmsterdamVintageWatches: gefeliciteerd met de verkoop!
Ik vind m mooi. Tof dat je het gewoon draagt. Maar nu geen gekke nato’s erop he! Deze verdient de mooie presidentband
Dat zal allemaal zeker, maar alsnog wordt het geroofd. Dan gaat t wel naar het buitenland, of blijft het jaren op de plank liggen voor het weer opduikt, wordt het gebruikt als betaalmiddel, etc. Een rover kijkt naar kans, gelegenheid, en als die goed is, ben je gewoon de lul. Dan gaan ze je niet laten lopen omdat het platina met stenen is ipv 904L…
Han proficiat met dit… voor jou prachtige horloge. Eindbazen stijltje zullen we maar zeggen Geniet er van met volle teugen:v:t2:(wat je al ongestoord doet, prachtig)
Ik lees even een paar weken niet mee, krijg je dit
Ehh…dit is iets teveel om op te reageren. En als trotse TL2-er jaag ik zo door mijn likes heen
Bedankt allemaal!
Heel leuk geschreven en met veel enthousiasme. Geweldig vind ik ook de realisatie van jouw horlogedoelen/ wensen. Nog mooier om te lezen vind ik dit
Een horlogerebel die inziet dat niets belangrijker is dan een huwelijk met zijn grote liefde
Ik gun het je kerel, met mij vele anderen denk ik. We gaan jouw avontuur volgen