HanDavinci’s Rolex Day-Date 18046 "SCHWING SCHWINNNG"

Geeft waarschijnlijk een mismatch-error bij Han.
Foto van een kiwi:

10 likes

Gewoon heel erg gaaf.
Geniet er van met volle teugen, maar dat komt wel goed volgens mij😋

Het idee nu van jou naakt door de kamer dansend :man_dancing:t3: met alleen je nieuwe platina/diamanten DD :joy: Bedankt he! Kan niet wachten dit weekend je nieuwe aanwinst te bewonderen! Gaaf Han!

1 like

Essentie van t forum Han. Blij zijn met je horloge en dat delen met anderen. Top. Geniet van je blingerdebling!

1 like

Niet mijn smaak, maar ik ben oprecht blij voor je :grinning::+1:

En gaaf dat je je eigen smaak hebt en daar ook voor gaat :facepunch:

1 like

Leuk geschreven en een erg mooi horloge!

Ben ook benieuwd naar die OQ met smooth bezel. Dat zou wel eens een voltreffer kunnen zijn.

1 like

Gaat echt wel over, u bent nog jong :sunglasses:
Volgende stap is misschien wel iets met veelkleurige steentjes zoals ze ooit te bewonderen waren tijdens het H.F. diner? De instapper was zo rond een ton ……

1 like

Een ietwat gewaagde verworvenheid :smile:
Beetje fout, maar dat maakt niet uit. Veel plezier ermee!

1 like

Diamonds are a guys best friend? In dit geval toch. Geniet ervan. Je kan er in ieder geval een groot feestje van geven als je er ooit afscheid van moet nemen. :slight_smile:

1 like

Kan geen kwaad hoor, een beetje frivoliteit tussen al die saaie Speedmasters… :sunglasses::grin:

1 like

Logisch. Quartz altijd +1 ! :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Leuk stukje!

1 like

Hieperdepiep met de DD!

En Han, even tussen jou en mij en de rest van het forum. Hadden wij niet eerder consensus over een zwarte bontjas?

Wit kan ook hoor. Maar gaat dat niet een beetje ver?

4 likes

Zeker niet mijn smaak al die bling, maar fijn voor jouw :+1: veel plezier van je nieuwe aanwinst. :sunglasses:

1 like

Haha prachtig hoe iemand, naar ik aanneem in het bezit van zijn volle geestelijk vermogens, kan genieten van iets dat om de verkeerde redenen geproduceerd is en zo vreselijk veel aan klasse ontbeert, maar juist daarom weer ontzettend leuk is!

@HanDavinci: ik vind em dus vreselijk, maar ik begrijp het ook wel weer. Draag hem in goede gezondheid.

1 like

Ik weet niet…

Maar zijn achternaam staat luid en duidelijk in de screenshot!

Ik weet niet of je dat wilt als je net een platina klapper op de planning hebt staan…

T is maar een ideetje.

5 likes

Spreek die naam eens een paar keer hardop uit. :slight_smile:

9 likes

Handelaar :grin::grin::upside_down_face:

2 likes

Haha, denk je?

5 likes

Niemand die dit rooft. Geen markt voor.

3 likes