HanDavinci’s Rolex Day-Date 18046 "SCHWING SCHWINNNG"

Han, je bent een echte MotherTukker. Love it bro.

6 likes

Heerlijke tip :ok_hand: ga ik proberen, al wordt het chickie des huizer zelden chagrijnig aangetroffen. Helicopteren inbegrepen?

Geniet ervan, shine bright you wise one :pray:

31 januari met je bling om hiernaar kijken! :star_struck:

3 likes

Leuke steentjes. Doet mij denk aan I… Maar super mooi bling bling horloge! :money_mouth_face: :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Indrukwekkende bling, niet eerder zo gezien…

Mooi verhaal en geweldige bling diamonds can also be a best man friend :+1:

1 like

Geweldig topic op te lezen, bedank voor de wijze les stijlicoon.

Platina
Diamanten
Goud
Rolex
What’s not to like?
(Beter dan Owniks)

1 like

Laat Jelena dat nooit horen, alsjeblieft. Ben je direct persona non grata op een manier die zeer moeilijk terug te draaien is.

Da’s natuurlijk prachtig. Wij zijn het al tijden eens dat dit soort modellen de forté van Rolex zijn. Deze end-links zien er ook nog eens christelijk uit, wat bij die brakke dingen zeer zeker vaak een probleem is.

Misschien dat je ooit nog eens een echte quartz koopt, met een fatsoenlijker uurwerk. :slight_smile: Maar alle grappen terzijde is dit een mooi exemplaar met een lekkere jaren zeventig kast. De brushing ziet er ook cool uit.

Daar ben ik niet van overtuigd, ik vind de fluted wellicht mooier staan omdat die iets erg typisch toevoegt terwijl de gladde bezel toch een generieker gezicht op gaat leveren.

Lijkt me niet van belang, dat verneukt zo’n topic alleen maar.

Gefeliciteerd, man!

Lijkt me een absolute eindbazenfilm. :+1: I approve.

2 likes

Gefeliciteerd! Mn vrouw zag 'm op mijn scherm en riep meteen “hey die is mooi, wil ik ook!”.

3 likes

Hilarisch geschreven Han. Veel plezier met jouw aankoop (en het lastig vallen van je vriendin)…

… uiteraard blijft dit, in mijn gedachten, wel een damesklokkie…

3 likes

Heerlijk!!!

1 like

Is dit nu de @HanDavinci van vandaag, of @AmsterdamVintageWatches over 20 jaar die Han zijn volgende fetish aanbied?

Nevermind. Lekker bezig Han, geniet er van.

2 likes

Met plezier gelezen grizzlybeer.
Congrats and stay frivool :v:

2 likes

Mooi, die smaak!!! :icecream::icecream:

2 likes

Supervet :facepunch: :ok_hand:

1 like

Super Han. Gefeliciteerd met de (bijna) nieuwe aanwinst!

1 like

Kiek m blitsen dan!!!

2 likes

index(9)

Lekkah Lekkah Hannes!

27 likes

Lekker baas! Volgende keer graag even een waarschuwing dat de zonnebril op moet alvorens het filmpje te aanschouwen :sunglasses:.

Blij dat je blij bent! Ik vind m niet mooi maar wel icey cool 🥶

Edit: nu vind ik mn tudor gmt opeens saai, dat wel :thinking:

2 likes