HanDavinci's 007 James Bond Heritage SKX

Haha ik moest hardop lachen!

Bedankt allen. Voel me gevleid met zoveel veren, en ben zelf erg blij met het eindresultaat.

3 likes

Geweldig gedaan Han!:+1:

En wetende hoe lang je hiermee bezig bent geweest qua voorbereiding, “geduldig” wachten op spulletjes en alle creatieve inspanningen, vind ik des te mooier om nu uiteindelijk het resultaat te kunnen zien.

En wat voor resultaat, respect! :1st_place_medal:

Niet verkopen trouwens, veel te mooi.:blush:

2 likes

Mooi horloge met waanzinnige details. Zelfs het randje op de bezel afgeslepen,wow!

Mocht je de ontspiegeling toch willen verwijderen dan kun je hem eens een nacht in de aceton leggen. Anders even naar de opticien?

1 like

gelet op de eerdere mods van @HanDavinci is dat sowieso geen slecht idee denk ik :joy:

5 likes

Wederom is het je gelukt een kunstwerk te creëren…niet alleen qua horloge, want werkelijk waar deze is heel mooi en goed geslaagd, maar ook in je verhaal en bijbehorende plaatjes sprak je de illusie weer aan…

Chapeau :clap:

1 like

Han, je bent een aanwinst! Een digitale buiging voor je werk. En de moeite die je neemt ons daar deel van uit te maken. Of in mee te sleuren, zo u wilt.

Wel even een puntje over die streepjes tussen de 0 en 15; die had de versie van Bond nu juist ook niet.

O, en

@Rolopalooza lees je mee?

5 likes

Ik ben echt enorm onder de indruk van deze SKX. Het hele verhaal eromheen maakt het echter onbetaalbaar!
De passie spat gewoon van je post af.

Veel plezier met het dragen van dit nu bijzondere horloge.

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Maar de eerste big crown 6538 wel. En ik associeer elke 6538 met Sean Connery haha!

Edit: kwam bij dat ik het idee met streepjes in m’n hoofd had :sunglasses:

1 like

Vooruit, het is je vergeven.

Heb je nog overwogen de crownguards weg te vijlen? Zoals de concurrent dat met de 114060 heeft gedaan?

2 likes

Machtig mooi werk geleverd weer. En het bond deuntje had wel net even dat stukje beleving wat het helemaal afmaakte.

Grandioos. :raised_hands:

2 likes

Yes, maar ze zitten er met een reden en ik werk veel op het fysische lab. Elke SKX gebruik ik als beater, dus ze blijven lekker zitten :sunglasses:

2 likes

Ik ben geen kenner ofzo, maar volgens mij heeft Bond onlangs wel degelijk een zwart grijze nato strap gedragen.

2 likes

Dat laatste shot is toch uit de film? In die scene gaan ze met een boor in zijn hersenen, maar doet hem verder geen fuck. Want hij is Bond, James Bond…

2 likes

Dan heb ik weer de plank misgeslagen.

Met die bezel?

1 like

Walter, jij maakt mij zo boos.

3 likes
1 like

Geweldig! Uiteraard weer leuk geschreven. Super vette bezel en insert!! Ik had alleen andere wijzers genomen maar weet hoe jij daar over denkt😄

1 like

Wat een klus Han en welk een fantastisch resultaat! Indrukwekkend… en heel mooi! RESPECKTOS! :sunglasses:

1 like

1 like