HanDavinci's 007 James Bond Heritage SKX

Dat laatste shot is toch uit de film? In die scene gaan ze met een boor in zijn hersenen, maar doet hem verder geen fuck. Want hij is Bond, James Bond…

2 likes

Dan heb ik weer de plank misgeslagen.

Met die bezel?

1 like

Walter, jij maakt mij zo boos.

3 likes
1 like

Geweldig! Uiteraard weer leuk geschreven. Super vette bezel en insert!! Ik had alleen andere wijzers genomen maar weet hoe jij daar over denkt😄

1 like

Wat een klus Han en welk een fantastisch resultaat! Indrukwekkend… en heel mooi! RESPECKTOS! :sunglasses:

1 like

1 like

1 like

ik vind hem fantastisch, geweldig gelukt. :wave:

Maar toch nog een vraag: De 6538 heeft geen datumschijf, waarom heb je er voor gekozen om een datumschijf, notabene met dagaanduiding te nemen? Zonder dag/datum zou je toch veel dichter bij het origineel blijven?

Vind het overigens geweldig dat je zoiets zelf kan, ik kan nog geen schroef in een plank draaien…

1 like

9 likes

De originele Bond-strap was niet zwart/wit, maar Daniel Craig heeft het gewoon zo bepaald, dus dat is voortaan ook een originele Bond-strap!

1 like

Je hebt een punt. Maar noem mij eens een Seiko duiker met gouden markers. De SBDX012 is de enige die ik me kan bedenken, maar die markers zijn weer te groot en had niet bij deze mod gepast.

En zoals bovenstaand beschreven:

:v: :sunglasses:

5 likes

Heulll vette mod!
Wat ik trouwens echt tof vind om te zien is dat je praktisch bij elke mod wel een stapje verder gaat, heeel benieuwd waar dit naar toe gaat :grin: :thumbsup:

4 likes

Meneer Han-San. Mooi horloge en een schitterend verslag. Mijn pet af en een diepe buiging. Dit is iets anders dan continu horloges kopen en die opbergen in een idioot grote horlogekast en een bankkluis. Ik kan van jouw verslagen genieten. Groet. Richard.

2 likes

Ik kan er ook geen opnoemen. Maar een wijzerplaat die meer bij de 6538 komt, en dan zelf de markers goud maken? Dus het modden van de wijzerplaat, is dat nog een optie?

Laat onverlet dat ik het een geweldige mod vind hoor, en heb met heel veel plezier je uitgebreide verslag gelezen :ok_hand:

Nee, niet voor mij. Ik snap je, maar het gaat mij niet lukken om dat goed afgewerkt te krijgen. Maar…aan deze hoeft niks meer veranderd te worden.

Hij is helemaal af en het is mijn nieuwe favoriet :innocent:

1 like

Top werk :thumbsup:

Vooral de bezel is mooi uit gepakt, ziet er strakker uit als de standaard coin :slight_smile:

1 like

Wauw!!! echt vet!!!

1 like

Verdorie @HanDavinci, je maakt bijna kans op meest favoriete HF’er.
Jij voegt zoveel toe aan het forum! Dit eindresultaat is werkelijk stunning.

Ik wacht met smart op de Batman SKX, ter inspiratie. Ik heb voor mezelf wat tijd gekocht om over de ultieme SKX na te denken, voorlopig zijn alle reserves opgedroogd.

4 likes