HanDavinci's 007 James Bond Heritage SKX

haha much obliged Siedo :relieved:

Haha nou @Svennos heeft net zoveel geduld als ik. We wachten op de insert en het saffier, maar de gok is dat ze in de aankomende dagen binnenkomen!

Zal ik voor het SKX Batman topic even de Gillette over het been halen? Wat jij @anon50762135EV?

Het topic zal niet zo spannend worden, maar wel zeker de moeite waard om hem even te delen.

Ik denk dat het een ontzettend gave SKX gaat worden. Stock look, toch super custom :sunglasses:

6 likes

3 likes

Dit gaat te furrrrrrrr!!

2 likes

Diep respect! Wat een klus en wat een gaaf eindresultaat! Veel draagplezier!

1 like

Haha wat een verhaal :joy: Geweldig resultaat Han!

1 like

Echt weer een Super project!
Respect!
Was vanaf het eerste woord alweer benieuwd welk avontuur dit horloge zou gaan beleven.

Top Mod!
Top Resultaat!
Top Verslag!

1 like

Geweldig verhaal @HanDavinci . echt genoten van de schrijfstijl, de foto’s en natuurlijk helemaal van het horloge.
Heel veel respect voor je vakmanschap, het weigeren van het doen van concessies en je volharding.
En enorm jaloers op de tijd die je kennelijk in dit soort projecten kan steken.
Ik geniet me rot !!

1 like

Dank dank

Nou, niet veel meer dan een andere hoor :wink: Maar waar een wil is, is een weg.

Zeer mooi gedaan Han! Zoals altijd ook weer leuk geschreven! :+1:

1 like

Heb jij werk dan??? :scream:

1 like

Ik hustle die schmoneetjes wel bij elkaar. Hoef je niet achteraan.

2 likes

1 like

Goed verhaal… Lekker kort ook. :+1:

Ik ga doen alsof het een compliment is vent :v:

7 likes

En ik maak me al zorgen over het vervangen van de insert van mijn SKX007-J voor een ceramische …
zucht… het is oneerlijk verdeeld in de wereld.

3 likes

Hemeltje lief Han, this is one for the books! Heel erg soepel!

1 like

Ha Han! Bijna je topic gemist.
Gaaf man! Wat mij betreft is dit je beste mod tot nog toe :thumbsup: De bezel, de kleurstelling, het ziet er allemaal top uit. Ook de combi met de band van Ko is helemaal goed.
Super weer!

2 likes

Dankjewel Wander!

En guess what? De nieuwe wijzerplaat voor de 62MAS Wander special ligt te drogen op de spacer. Morgen de wijzers erop en dan krijg je een pm! :sunglasses:

3 likes

leuk gedaan hoor, heel goed ! :smile:

1 like

Ik heb toch weer meerdere keren hardop moeten lachen tijdens het lezen.
Je hebt een zeer vermakelijke manier van schrijven. :+1:

1 like