HanDavinci's 007 James Bond Heritage SKX

Zsjezus wat een lang topic! :wink:

Ik houd van glad… dat weet je :heart_eyes:

3 likes

Grandioos! En schitterend verhaal weer. Die supermarkt reportage was weer ouderwets huul’n van 't lachen.

Ga zo door!

4 likes

Ik blijf het elke keer weer zeggen, maar petje af sir. Dit is echt fantastisch. Zeker als mede-Bondfan is dit geweldig om te zien. Blijf alsjeblieft doorgaan met je modding-skills. De verhalen en foto’s zijn as usual een genot om te lezen en bekijken.

2 likes

Alle lof hiervoor gaat naar Christiaan @ThaPapper. Hij wilde notabene nog een tweede bezel hebben omdat hij er niet tevreden mee was. Ik wel! Dit maakt de SKX toch one of a kind.

7 likes

Fantastisch! Verhaal, foto’s, eindresultaat: briljant!

1 like

Wow! Mensen lopen bij mij hard weg wanneer ik een schroevendraaier vast pak en jij weet dit in elkaar te zetten! Jaloezie is het woord dat ik zoek geloof ik :heart_eyes:

3 likes

Nice Han-San The Man, respect🙏🏻

1 like

Super mod met een mooie rapportage ervan :grin: Topics als deze maken dat ik steeds op dit forum kijk, dank daarvoor :+1:

3 likes

Top !!! :+1:

1 like

Gave reportage. En de looks van die Seiko zijn helemaal af.

1 like

Dit is wel heel erg gaaf gedaan, veel respect!

1 like

Echt super gaaf!!! Ziet er prachtig uit, maar vooral ook de ‘bloed, zweet en tranen’ die er in zitten. :+1::+1::+1:

1 like

Zit daar kruidnagel in? Zo ja, dan liever Fries of Drenths.

Briljant topic verder. Mooie hommage aan niet-mijn-favoriete horloge. De SKX kast doet 'm wel zeker goed, want dat blijft een klassieker, in welke gedaante dan ook.

Ik snap nog even niet hoe de plaatsing van de kroon invloed heeft op de dagschijf, maar da’s misschien het googlen waard. :slight_smile:

2 likes

Hahahahahahaa briljant weer!!! Mooie mod ook. Wil ik. En kijken ze je niet raar aan in de Jumbo in ons Twente zo langzamerhand? :rage:

2 likes

Vergis je niet hè. In Twente doet de halve bevolking nogal vreemd. Dat valt echt niet op.

5 likes

Zegt de man die HF solo vulde de laatste tijd :laughing:

2 likes

Wauw

1 like

Superverhaal, supermod, superdesuper driehoekje en de eerste Seiko die ik mooi vind😂!!!

2 likes

:pensive:

2 likes

Tuurlijk wel, maar als ze uitleg willen dan hoor ik het vanzelf :v: Ik heb mijn beide benen (en wat meer) vol met tatoeages staan. Ik ben het opzich wel gewend om wat bekijks te hebben. Laat ze maar lekker kiek’n dacht ik zo haha!

Tot die tijd ga ik gewoon op de knieën, als ik denk dat er een leuke foto uitkomt :sunglasses:

7 likes