HanDavinci's 18K Audemars Piguet Royal Oak

@HanDavinci
Is er openstaande vacature voor topic gaande houder oid? Kan er een cv opgestuurd worden?
Of is de koning van Jubilee Henman al aangenomen ?
Neem wel aan dat er na 12.5 of 25 jaar trouwe dienst een horloge ten tonele verschijnt?

2 likes

Dit is echt het mooiste wat je had kunnen zeggen in mijn topic. :heart: :heart_decoration: :heavy_heart_exclamation: Wanneer we weer kunnen poolen neem ik hem mee.

Het is een Audemars Piguet die net terug is van AP. Ik denk dat je het zal voelen in het echt.

Even dat word bestand opzoeken.
Is al weer even geleden. Kreeg net wel de dubieuze badge : devote.
Maar voor een leuke AP wil ik mis wel een uitzondering maken.
Is het overigens een goede slaapzaak mocht ik hem nodig hebben? Jammer dat de AD ze niet heeft met rolex logo. Maar dan moet je op de wachtlijst voor slaapzak. Om op de wachtlijst te komen voor een rolex wrs.

Scherp verdomd scherp van.
Auto correct het einde vd maatschappij.

1 like

Ja, het is onbeleefd om een NA topic met een mening als de mijne te vervuilen, dus ik wilde je een zo aardig mogelijk commentaar achter laten. :grin: Ik ga graag in levenden lijve meemaken of ik die mening bij moet schaven tijdens een potje huilie huilie. :grin:

1 like

Han gefeliciteerd wat een prachtig mooie armcandy :heart:

1 like

Dat is zeker waar.

Dankjewel Noura!

https://www.instagram.com/p/B-t66Lfn3e3/

12 likes

Haha sinds @han een AP heeft gekocht :sweat_smile:

3 likes

Negen dagen in bezit.

Beter dan een Rolex? In a way, yes. Aan de andere kant ben ik er dankzij die geborstelde fijnheid rondom ook een stuk voorzichtiger mee dan met bijvoorbeeld een Day-Date.

Een Day-Date voelt voor mij ondanks het edelmetaal aan als een beuker en dat is bij deze wel anders. Ik draag hem in ieder geval met een glimlach. :tada:

26 likes

Op een of andere manier geeft een Rolex mij ook altijd het gevoel dat ik kan doen wat ik wil ermee. Rolex is voor mij ook vooral een ‘toolwatch’. Dat is heel prettig. Zeker met een gouden AP is het wel oppassen geblazen, dat snap ik.
Is dit een beetje het einde van de wittebroodsweken?

6 likes

Nee joh, dat lees je verkeerd. Daarvoor vind ik hem veel te gaaf. Maar de tijd van onbezonnen bier hakken met de horlogemaatjes komt er weer aan en wanneer ik dagelijks op stap ben denk ik dat de APRO een weekendhorloge wordt.

Dan de Oysterquartz doordeweeks, die mag wel wat vangen. Eén kras op deze bezel en mijn Royal Oak plezier is voorbij. :smirk:

https://www.instagram.com/p/B-z--ZtnZ3l/?igshid=178qyo3z38g1p

10 likes

Door al die fotos en het gelul begin ik nu ook al naar een AP te kijken.

1 like

Wellicht leuk om te lezen in dit kader.

2 likes

:face_with_raised_eyebrow: :pensive:
Zo jammer…

Dit :point_up_2:

1 like

Nondeju, ik heb nog nooit zo lang verlekkerd naar een gouden horloge gekeken besef ik me net…

2 likes

Heerlijk genieten!!

1 like

Daar is toch ook niets mis mee

1 like

Nee, het is alleen even wennen. Als ik mijn horloges zou zien als kinderen en in een bus zou zetten, dan zitten de Rolexen toch wel schreeuwend en vol enthousiasme vooraan en de APRO met zijn snuitje achter tegen het raam aan, het raam te likken.

Niks mis mee en als hypothetische ouder in dit verhaal hou je van alle kinderen natuurlijk, alleen heb je bij de één wat meer zorgen dan bij de ander.

Dat is Frans voor; ik ben er heel voorzichtig mee en dat ken ik niet. :joy:

13 likes

Nou, ik betwijfel of de APRO het gemankeerde neefje is. Het is meer iets tussen de oren denk ik.

Een beetje alsof je de Rolex voor in de auto zet, airbag uit en gordels zijn voor mensen die niet kunnen rijden dus die hoeft niet om en met 140 door de binnenstad. De APRO is je alles, die doe je in een speciaal stoeltje, gordel om en het liefst rij je vervolgens 35 waar je 80 mag.

1 like

Het verschil is dat de Rolex overleeft.

1 like