AP is toch ook gewoon een respectabel met met ditto kwaliteit en reputatie. Anders betaalt men die prijzen echt niet hoor…
Yup. Het verschil is dat een APRO deftig is (vind ik) en een Rolex absoluut niet, op de Cellini na (vind ik heel zeker).

Een Rolex krijg je niet kapot en dat voel je. Dat idee draagt gewoon erg prettig.
Wat een gelul man
dit is Frans voor: het is toch verdomd veel geld voor een horloge.
Edit: en dat is het…
De platina was gelijk in waarde en hoger in taxatie. Daar deed ik alles mee. Het gaat niet om het geld, die APRO voelt gewoon fragieler aan.
Dus hop hop, terug naar de modaal-staal hoek.
Bungeejumpen, metaalbewerken, skydiven, skieen, muurtje metselen…
Wat wil je hier nou mee bereiken? Is dit afgunst?
Nee hoor en dat weet je. Vraag me gewoon af hoe het komt dat er zo veel verschil in gevoel zit, helemaal wanneer het inderdaad dezelfde prijsklasse is. Misschien toch de fijnere afwerking van de AP.
Had het idee dat je al wat rustiger deed met de platina, vandaar de gekscherende opmerking.
Flipperwaarde behouden.
Op de gouden AP met alle brush zit je toch wat sneller met een krasje ed.
Zodra je niet zonder zorgen draagt moet je je afvragen of de waarde vs draag gemak je lekker ligt.
Zoiets, denk ik.
Maar hé, soms kan het geen kwaad om ergens zuinig op te zijn. 
ik hoor gewoon een verkoop topic aankomen.
De klik is er niet zo te zien
Wat heb je nou aan een gouden klabatser als je er niet mee kan rouwdouwen 
poeh wat een lang topic is dit geworden…
Maar wat weinig foto’s en een hoop gel#l 
Veel plezier nog met de AP 
En anders de platina weer ophalen… straks stijgt de platinaprijs weer en dan komt die Patek wel dichterbij👊
Zit er niks anders op:

Haha, die vind ik best cool! Liever een gewone dial, maar + voor de bezel. 
Dat je weer gaat paraderen zoals een deelnemer van Rupauls Drag Race met een Gesuikerde Daydate 
De Ap gaat er sowieso aan geloven. Geprobeerd maar helaas.
Hop weg ermee