HanDavinci's 18K Audemars Piguet Royal Oak

Han gefeliciteerd! Ultieme mooie casual bling.

@AmsterdamVintageWatches #doeslief :rofl:

2 likes

Mine says Hi.

40 likes

Prachtige aanwinst, met schitterende strakke lijnen!
Mooier dan al die Rollie’s.

1 like

Echt prachtig, altijd weer onder de indruk als ik het “Andante” uit Pianoconcert nr. 21 in C majeur, KV 467 uit maart 1785 van Wolfgang Amadeus Mozart hoor, bijna net zo mooi als een pianoconcert van Beethoven, de Appassionata natuurlijk niet mee gerekend. Mooi uitgezocht Han! Veel plezier met jouw prachtige gouden AP gewenst!

6 likes

Veel plezier ermee Han, het is een mega gaaf ding. Ik ga hem missen haha maar er komen grote dingen! :tada::sunglasses:

3 likes

Vind dat goud persoonlijk echt too much, maar wat een topverhaal! :smiley: Heerlijk…

1 like

Lekker hoor!!! enjoy :+1:t2:

1 like

Prachtig!

1 like

Die WA-reactie van Jasper… :grin: Hij doet me minder dan die Rollies van je. Maar deze vertrekt ook wel weer eens. :wink:

Top! Van harte met die mooie klok en geel goud ziet er verdraaid goed uit.
Groet van m’n 5402ST

https://www.instagram.com/p/Bwe6_3eHknd/?utm_source=ig_web_copy_link

19 likes

Die stijgt nu natuurlijk meteen in waarde!:smile:

1 like

Even ander plaatje erin en je hebt een topper :wave:t2:

Lekkere aanwinst hoor :scream:

1 like

Bedankt allemaal!

Ik pakte even @brick’s gouden uurtje mee in de natuur, zal straks een rij foto’s erin knallen. Dat was om de 10 minuten sjokken stoppen voor een kiekje natuurlijk.

27 likes

Van harte gefeliciteerd! Ik vind het een plaatje.

Ergens anders las ik een opmerking van je dat het een zoethoudertje was tot de OQ en hierboven las ik dat je ze gaat vergelijken en dat de liefde (of “lobi”) diep zit.

Ik vrees het ergste voor de OQ.

Althans, dat zou ík terecht vinden.

Dit is een fucking classic (#genta). Een OQ heeft een batterij… en volgens @AmsterdamVintageWatches gaan er ook nog vrij dure batterijen in en nog vaak ook (correct me if I’m wrong). En dan die band van de AP :drooling_face:

En welke heeft er meer facetten? Wellicht de OQ, maar de van de AP kast zijn toch lekkerder

1 like

Mooi verhaal @HanDavinci, leest lekker weg :beers:

Geniet van je NA.

Gefeliciteerd met de aanwinst en benieuwd hoe lang je van deze gaat genieten!

Wat een mooi horloge, gefeliciteerd! Ik vond de Nautilus van de Genta designs met kop en schouders boven de Royal Oak uittoornen, maar dat kan ik nu niet meer zeggen. Staat je goed!

1 like

Simpel; BEAUTY !

1 like

:ok_hand:

1 like