HanDavinci's 18K Audemars Piguet Royal Oak

Gefeliciteerd met deze schoonheid !

1 like

Haha, ik snap goed wat je zegt hoor. Ik durf er nog geen uitspraken over te doen en wil ze minstens een maand lang samen thuis hebben.

Dit is in ieder geval een machtig apparaat.

Erg blij mee.

23 likes

Vindt deze mooier dan al je DD terwijl ik zelf aan het kijken ben naar een DD, congrats!

1 like

Ziet er echt heel gaaf uit. Vooral de schakels zijn geweldig. Vraag mij alleen af waarom ze het zo bedrukken:

image

6 likes

Aha, @handavinci goes profvoetballerstyle. Die zag ik niet aankomen. Nu nog een Liger en je bent helemaal het mannetje. :wink:

7 likes

Mooi man!
Terecht dat @Drebin kwaad op je is geworden.

2 likes

Prachtig. Die zagen we niet aankomen.
Wat een gekke aansluiting tussen band en kast. Hoe krijg je daar een nato om.:thinking::joy:

2 likes

Klapper hoor!
Van harte.

1 like

echt de áller-állermooiste horlogeband die ik ken. En inderdaad: GG ontwerpen: tijdloos en je kunt ze gewoon niet lelijk vinden!

1 like

Ga nu de rest lezen :point_up:
Edit:
Done!

Leuk weer hoor.
Ja… ik heb hem ook gehad. In het wit. Vond hem irl ook mooier dan op de foto. De reden dat ik hem snel geflipperd hebt is een beetje stom. Want ik ‘vond hem niet lekker zitten’ … Moest hem ook strak dragen. Maar dat was gewoon nét te strak. En met een halve schakel ertussen… té los.
Dat bleef knagen. En omdat ik met AP geen ‘rolex’-band en verliefdheid had heb ik er zonder spijt afscheid van genomen.

Hoop dat jij er meer plezier aan beleefd :pray:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze waanzinnige aanwinst Han! Leuk verhaal om te lezen en ik hoop het horloge hier nog vaak te zien op het forum :sunglasses::+1:

1 like

My ex says hi too.

26 likes

Wat een heerlijk eerlijk verhaal.
Als je dan toch een impulsaankoop doet, dan is dit echt wel de eindbaas!
Geniet hard!

:see_no_evil:

4 likes

Kom op, dat kan beter. Ik wil meer olie zien :fire:

1 like

Nee ik ga weekend houden.
Dinsdag weer :kissing_heart:

1 like

Samantha de Jong

doet de groeten aan Scarlett Johansson

20 likes

:drooling_face: wat een pracht exemplaar! :sparkles:

“Best bang for buck” :sweat_smile:

Je hebt ge-edit. Nu ik Barbie zie ben ik “best bang hoor, fuck”.

5 likes

Errug gaaf Han! Congrats :ok_hand:

1 like