HanDavinci's A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase

Wauw, gewoon wauw. Gefeliciteerd!

1 like

Morgen! Jullie ook zo’n hoofdpijn?

Helemaal over je vraag heen gelezen, sorry. Ik heb nog geen volgende doelen, maar dat zal vanzelf wel komen!

Ik heb wel deze nog incoming om het niet te serieus te maken:

Dank allen!

6 likes

Gefeliciteerd ongelofelijk mooi die Lange, de omega is ook topper overigens.

2 likes

Holy F*ck Han!
Wat een exemplaar! Heel veel plezier er mee! :v::beers:

1 like

Schitterend horloge Han, congratz man! :+1::tada:

1 like

Wow, stijlvol! Deze draag je met trots :+1:

1 like

Ik ben nog niet toe aan een Lange, dus kwijl ik wel op je Speedy. Hoedanook beide mooie aanwinsten.

1 like

Prachtige Lange :+1: Veel plezier ermee.

1 like

Geheel niet onaardig horloge :+1:
Van harte, en toch heb ik ergens het gevoel van een mismatch, dit is niet het type horloge wat ik bij jou verwacht. Al zie ik wel dat je dwars door het hele horlogespectrum toch van alles probeert en zo ook modellen die ik niet direct aan je zou koppelen.

Dat gezegd hebbende, het is een fraai stukje techniek en vakwerk en wens je veel draagplezier.

1 like

Goddedegoddegod! Wat heb je nu weer gedaan Han! Wij Tukkers zeggen: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Gelul natuurlijk. Gewoon zo doorgaan. Je bent een lichtend voorbeeld voor verlichte Tukkers ; )

1 like

Een prachtig horloge. Gefeliciteerd. Niet gehyped, dus pure schoonheid.

1 like

Schitterend! Dit wordt moeilijk om ooit nog te overtreffen vrees ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mooie Lange ook natuurlijk :wink:

1 like

Zo is er altijd iets nieuws te ontdekken.

Vandaag met een kater!

28 likes

Mooi hoor :slight_smile: Tof dat er nu twee op het forum zijn, deze kan je niet vaak genoeg zien!

1 like

Volgens mij wel een stuk of 5/6 hoor.

1 like

Haha, zou ook kunnen. Volg het Lange-topic niet en ken alleen de twee recente van jou en Erik. Hoe dan ook; meer plaatjes!

1 like

Beautiful, welcome to the club.

Misschien nog even een 1171 band kopen voor de Speedmaster, die geeft erg veel bevrediging. Movements Watch service in Hengelo vind ik een echte aanrader.

1 like

Poah… :astonished:

1 like

Ik ook, maar een Speedy op staal vind ik niks!

?.. Je hebt teveel aan de papieren van die Lange zitten snuiven vermoed ik. Het is nooit te laat om tot bezinning te komen he :blue_heart::wink:

1 like