Van harte meneer Han. Het is een mooi horloge. Ik zie de aankondiging van volle maan graag tijdig op hf tegemoet.
Je laat er geen gras over groeien! Die Speedy is tof, maar die Lange is wel echt next level. Just wow! Goeie foto’s ook. Van harte!
Man man man wat lekker!!
Ja!
Geniet ervan😎
Mooi horloge. Echt heel gaaf!
Ik snap niet waarom je Rolex op een hoop veegt met klootjesvolk en ik associeer jou niet direct met een gemoedelijk plekje in wat voor wereld dan ook, maar ik snap wel dat een Lange&söhne je een ander gevoel geeft.
Enjoy it!
Gaaf Han!
Dat doe ik ook niet. Ik hou van mijn Datejusts. Ik link geldpraat aan klootjesvolk!
Misschien kunnen jullie twee doorzetters even bij Ajax in de spits gaan staan nondeju
Zo, een dubbele felicitatie waard!
En ik bespeur een trend: waar komt jou fascinatie voor de maan ineens vandaan? Twee maan-gerelateerde aankopen op 1 dag!
Dat is inderdaad bijzonder mooi. Bij sommige horloge modellen is dat op een of andere manier meer geslaagd dan bij veel andere.
Gefeliciteerd met deze fraaie aankopen.
Jouw. Door oogkleppen af te zetten!!
Gefeli!
Mooie aanwinsten!
Staat ook mooi op de pols de Lange op die laatste foto.
Geniet ervan!
Machtig mooi ding, proficiat!
En dan vooral mooi in afwerking, contrast en eigenheid
Wauw, prachtig horloge zeg!
Proficiat!
Poeh wat een tophorloge! Normaal zou ik zeggen dat dit wel endgame materiaal is maar bij jou weet ik het niet zo zeker😅. Hoe dan ook geweldig veel plezier ermee gewenst👍🏻
Toffe spreekbeurt en natuurlijk een fantastische next level aanwinst. Ik zeg tijd voor een Twentse tripel en genieten
Enjoy
Een collectie omkeer dan trots op te zijn:+1:
Van harte met beide!
Echt prachtig horloge. Gefeliciteerd met je aanschaf. Geniet ervan. Trouwens: geldt ook voor de Lange, hoor.
Wat een waanzinnig mooi horloge zeg! Ongekend. Heel veel plezier gewenst