Groetjes terug uit het Utrechtse, uw smaak is er de laatste jaren niet op achteruit gegaan!
Geweldig mooi horloge!
Dank! Ik app jou wel even voordat ik weer een Speedy koop. Wat gaat dat opwikkelen kut met die Twrntse worstenvingers.
Heel erg gaaf! En maanfase blijft fascinerend. Geniet ervan @HanDavinci en veel draagplezier toegewenst
Heel gaaf! Mooie combi met de Speedy als daily beater en de Lange voor de wat chiquere gelegenheden. Meer heb je eigenlijk niet nodig!
Ik kreeg n melding…
Mooi man van harte gefietselanteerd met deze super NA. Die Lange is ook leuk
Ook hoi en groeten van onder Rotterdam.
Los van dat… Prach-tig, absoluut!
Gefeliciteerd!
Bwoahhh hier viel m’n mond van open. Wát een kunstwerk, wat een deftigheid. Dat je dit om je pols mag hebben, lucky boy. Zelf betaald, I know, toch voelt het vast heel speciaal. Gefeliciteerd
Prachtig. Je wordt een verstandig man zo te zien.
Gaaf! Stijlvol, en die afwerking!
Heb je swoppie gedaan of wah!?
Wauw, dit is toch wel categorie horloge eindstation. Draag ze in gezondheid kerel.
Wat ontzettend prachtig! Gefeliciteerd Han.
Ja, met mijn tafelgezelschap.
Ik ben zo cat. App je mpegen!
Zat. Morgen.
Jazeker.
Ok sorry hoor. Bijna dan.
Nee nee, ik snap hem.
Mooi ding, mooie plaatjes. Nu wil ik ook
Veel plezier ermee
Heel, heel mooi Han!
Wat een schitterend horloge!
Big data is op zich niet mijn ding, maar het ziet er wel heel netjes afgewerkt uit; lekker symmetrisch ook.
En zoals altijd, weer heerlijk weggeschreven.
Geniet van dit prachtmodel.
Mooi verhaal Han!
En nog mooier horloge!
Van harte gegund!
Je bent een speciale kerel en dat bedoel ik positief Mooi hoe je altijd ergens voor gaat. Van 0 naar Mach 2 in 3 seconden
Van harte gefeliciteerd Han! Dit zijn de unieke stukken op het HF waar ik warm van word. Wederom een lekker geschreven verhaal om te lezen op deze verder druilerige zaterdag.
En ja, een Speedmaster hoort eigenlijk altijd in de collectie🙊