Waanzinnig Han! En van harte proficiat met deze bom!
Echt een prachtige combi goud en zwarte dial
Ben nog het meest verbaasd over de moonphase en case back. Dat kan Lange zo goed.
Waanzinnig Han! En van harte proficiat met deze bom!
Echt een prachtige combi goud en zwarte dial
Ben nog het meest verbaasd over de moonphase en case back. Dat kan Lange zo goed.
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst, wat mij betreft een van de twee mooiste horloges op het forum oh wacht die andere is ook in jouw bezit
Het word nu geschuif met Lange & Söhne. Dat schuiven gaat er bij jou niet uit.
Maar het is een prachtig horloge geniet er van tot je de volgende op het oog heb
Mooie lange, mooie speedy, geniet er van man.
Prachtig Han, geniet ervan
Heel mooi horloge van een prachtig merk! Veel plezier ermee! Ga je deze dagelijks dragen? Hij is wel erg chique, perfect voor bij een trainingspak . Lijkt me altijd zo’n geouwehoer om die maanfase weer goed te zetten als ie even stil ligt.
Schitterend👌🏾
Beide prachtige horloges, maar die Lange is wel de overtreffende trap zeg. Geniet er van!
Gefeliciteerd Han. Prachtige aanwinst(en)
Wat een prachtig horloge die Lange! Die maan is ook echt dikke bling. Hopelijk zie ik die binnenkort eens in het echt in het Twentse land. Veel plezier (ook met de Speedy)!
Gefeliciteerd Han! Heerlijk dit. Die zwarte plaat met het goud knalt echt! Topper👏🏻
Geniet ervan
Gefeliciteerd! Prachtig! Dit is echt next level. De wijzers lijken inderdaad voor het grijpen. Geniet ervan!
Schitterend! Lekkere foto’s ook.
Gefeliciteerd! Wat een prachtig horloge.
Gefeliciteerd, dit is echt heel vet!
Veel plezier er mee.
Eindelijk een echt mooi horloge met klasse!
Heel. Erg. Mooi.
Gefeliciteerd en genietze!
Heb even je Topic verleden door gespit. Grappig om je reis te zien, aan de topic titels. Begonnen als Seiko mod’er. Nu een gekke roller met rosé gouden Lange.
Wat is je volgende doel?
Prachtige foto’s van een prachtig horloge! Lange is zeker het merk waar ik voor zou gaan als ik ooit in die prijsklasse terechtkom.
Groeten uit Enschede!