HanDavinci's Droomlijst

Man en vrouw mag niet meer. Persoon met baarmoeder of persoon met ? Tsja piemeltje?

Of een lul…

Sommige (voormalig) gebruikers zijn erg bijzonder. Zo heeft voormalig lid RLC zich ook vrij kunnen maken van dit forum.

1 like

In welk opzicht? Kennis van horloges? Of een grote verzameling?

1 like

Maar het zou wel leuk zijn om hem te hebben.

Dat vraagcik me nou ook af. Is hij misschien Jur? Of de eigenaar van het forum?

Nee, het forum heeft zich vrijgemaakt van RLC.

6 likes

@RLC wordt nog altijd gemist

3 likes

Downtime maar gaat allemaal prima en bovendien is er een cool horloge in de maak dus hij zal daar eerdaags wel mee op het forum komen (hoop ik).

3 likes

@Hollywoodted. Niet…

@JPM. Dikke Grönefeld zeker :sunglasses:

1 like

Lijst is geniaal.

Vooral door zichzelf dan zeker.

Niet bepaald.

1 like

Hij heeft het hoogste niveau hier bereikt! Een verlichte ziel en boven ons uitgestegen. Daarom is hij nu niet fysiek hier. Alom gerespecteerd; en gehaat door de mensen die jaloers op hem zijn. Maar wees van één ding zeker: wij zien Hem nu niet, maar hij ziet Ons wel degelijk… :innocent: :wink:

4 likes

De lijst is inderdaad heel mooi. Maar veel toevoegingen van anderen ook. Erg leuk topic met veel voor mij (redelijk) onbekende merken. FP journe, PP, JLC, ALS en Breguet springen er voor mij in positieve zin wel uit. Maar ook de genoemde horloges van eigen, voornamelijk Twentse, bodem doen het goed.

Een duizendjarige vrijheid… 999 jaar en nog een stel maanden te gaan…

1 like

:partying_face:

4 likes

Je vergist je. Ik heb laatst zelfs nog met hem geappt.

1 like

Iemand met Rolexen en een grote hekel aan krasjes daarop…

3 likes

Hij is druk bezig met zijn :tiger2: :eye: :wink:

Dit is niet het juiste topic hiervoor, maar uit comments hier en elders is het wel duidelijk dat RLC gebanned is. Waarom eigenlijk? Ik vond hem soms lichtelijk irritant maar niet meer dan dat, heb ik iets gemist?

3 likes