Haha. Mooi he?
Nee mooi is echt anders. Ding droeg ook totaal niet prettig.
Haha. Mooi he?
Nee mooi is echt anders. Ding droeg ook totaal niet prettig.
Ik dacht even hier te gaan posten dat ik ze allemaal ging kopen vanavond, maar helaas weer het verkeerde staatslot gekocht. Prachtig spul allemaal met wel een aantal echte rariteiten. Ik zou zo ongeveer het hele aanbod van A_Collected_Man kunnen spammen, maar dat doen we natuurlijk niet.
Ik zal het bescheiden houden vergeleken met Han
Vintage:
De tudor submariner (foto en horloge van @malus65)
Een Omega constellation railtrack:
Een JLC Memovox Lapis Lazuli
Modern:
Speedy tuesday Speedmaster
Een 3861 Hesalite Speedy:
Een ALS Datograph perpetual:
En nog even 2 random keuzes van A_collected_man zoals beloofd:
En als klapper: https://www.ablogtowatch.com/hands-on-de-bethune-x-voutilainen-kind-of-magic-for-only-watch-2021/ . Eat this JLC duoface
Wow
Ik ben vereerd dat mijn bescheiden Tudor sub hier genoemd wordt🥰
Mijn favorieten zijn de (oude) Astrolabium van Christiaan van der Klaauw en de One Hertz van de Grönefeld boys bij mij om de hoek
Afgaand op je lijst denk ik dat wij het prima kunnen vinden met elkaar wbt horloges👍🏻 @HanDavinci
Blijft toch een mooie verzameling plaatjes/ kunstwerkjes, leuk om nog eens te bekijken. Meesten zijn toch veel te duur dus denk dat ik maar een paar in een fotolijstje ga duwen.
Mooie tijden waren dat altijd hier op het forum, toen die Han da vinci er nog was.
Nou, dat heb ik dus maar even gedaan en inderdaad. George Daniels, super cool.
Maar ook bijna onmogelijk om te krijgen als ik het goed begrijp. De beste man heeft er maar een stuk of 40 gemaakt?
Ik denk dat ik mijn holy grail al heb, ik moet hem alleen nog afmaken danwel perfectioneren.
Eigenlijk is de conclusie dat ik nog niet op het punt ben belandt waar jij nu bent.
Ik denk ook niet dat ik ooit op dat punt kom, maar dat dacht jij met je Invicta toen ook waarschijnlijk niet.
@HanDavinci in een Podcast heb je het een keer over het maken van een eigen hersenspinsel gehad.
Zijn hier al vorderingen in gemaakt?
Han is al 2 mnd. niet meer hier geweest…
Weet iemand waarom hij hier niet meer rondhangt? Hij heeft wel recentelijk zijn Lange Moonphase verkocht zag ik, dus hopelijk stilte voor de storm en komt hij met nog iets vetters terug
Het eindstation voor de gemiddelde HF’er.
Daarna is het klaar…
“My collection is now complete”- Said no collector ever…
Han heeft nog gepost of hij een gouden sub moest kopen ipv die lange
Ik hoorde dat Han zijn grootste inspiratiebron achterna gaat met zijn volgende aanschaf. Dat is alles wat ik weet.
Han lijkt mij niet echt een type voor een Globemaster, verrassend.
wat een lijst
de Rolex is vrijwelk de enige die ik kende en vind ik ook wel de mooiste
Beginners vraag:
Alle topics gaan over een bepaald merk en/of type horloge. Dit is het enige topic over een specifieke gebruiker van het HF. Wat is er zo bijzonder aan Handavinci? Niet negatief bedoeld, gewoon belangstelling…
Waar is dat mens dat menstrueert eigenlijk?