Ik dacht even hier te gaan posten dat ik ze allemaal ging kopen vanavond, maar helaas weer het verkeerde staatslot gekocht. Prachtig spul allemaal met wel een aantal echte rariteiten. Ik zou zo ongeveer het hele aanbod van A_Collected_Man kunnen spammen, maar dat doen we natuurlijk niet.
Ik zal het bescheiden houden vergeleken met Han
Vintage:
De tudor submariner (foto en horloge van @malus65)
Blijft toch een mooie verzameling plaatjes/ kunstwerkjes, leuk om nog eens te bekijken. Meesten zijn toch veel te duur dus denk dat ik maar een paar in een fotolijstje ga duwen.
Ik denk dat ik mijn holy grail al heb, ik moet hem alleen nog afmaken danwel perfectioneren.
Eigenlijk is de conclusie dat ik nog niet op het punt ben belandt waar jij nu bent.
Ik denk ook niet dat ik ooit op dat punt kom, maar dat dacht jij met je Invicta toen ook waarschijnlijk niet.
@HanDavinci in een Podcast heb je het een keer over het maken van een eigen hersenspinsel gehad.
Zijn hier al vorderingen in gemaakt?
Weet iemand waarom hij hier niet meer rondhangt? Hij heeft wel recentelijk zijn Lange Moonphase verkocht zag ik, dus hopelijk stilte voor de storm en komt hij met nog iets vetters terug
Beginners vraag:
Alle topics gaan over een bepaald merk en/of type horloge. Dit is het enige topic over een specifieke gebruiker van het HF. Wat is er zo bijzonder aan Handavinci? Niet negatief bedoeld, gewoon belangstelling…