Zou het niet zo kunnen zijn dat je veel wisselt omdat je nog nooit iets echt spannends hebt gekocht? En is er niks betaalbaarders leuks buiten de mainstream waarmee je buiten de lijntjes kunt kleuren? Of is de aantrekkingskracht van de horloges op jouw lijstje juist dat ze ergens op de grens van heel duur en onbetaalbaar zitten?
On topic: ik vind de
uit jouw lijstje het mooist, maar zou vanwege het verhaal en de gunfactor gaan voor mijn nummer twee, de
Mijnen hemel wat een boel wanstaltige exemplaren zitten er tussen zeg.
De Patek Perpetual Calendar Ultra-thin 5140p (in blauw inderdaad!), de Grönefeld 1941 Principia en de Staudt Chrono kunnen mij wél bekoren. Dus die 3 nemen, dan heb je toch een aardig setje denk ik zo.
Ik denk dat ik veel wissel omdat ik ADHD heb en mijn concentratieboog gelijk staat aan die van een goudvis.
De microbrands en de independents schuren natuurlijk tegen elkaar aan, maar exclusiviteit speelt wel mee bij mij.
Als elke andere lul-de-behanger hem ook voor 500 piek op kan pikken vind ik het niet exclusief genoeg, zo simpel is het. Daar hoef ik niks anders van te maken.
Prachtige lijst. Lekker divers met zowel gedrochten als ware pareltjes. @HanDavinci ADHD heb je prima pillen voor. En die werken ook want ik flipper vrijwel nooit (en koop ook zelden)
Wat een heerlijk artikel om te lezen en te kijken! Ik wrijf nog een keer naar boven, deze keer alleen om de plaatjes te kijken. Dan zal ik me vast eens gaan bedenken hoe mijn lijst er uit zou zien, dank voor het delen