Heel veel moois hier waaronder ook mijn favorieten de Eichi 2 (maar dan in goud) en de RRCC.
Verrassend weinig F.P. Journe tot nu toe. Dus doe mij deze twee maar dan.
Heel veel moois hier waaronder ook mijn favorieten de Eichi 2 (maar dan in goud) en de RRCC.
Verrassend weinig F.P. Journe tot nu toe. Dus doe mij deze twee maar dan.
Glinsteren, dat doet ie
Volgens mij is dit de Black Gold Flux in 40mm. EUR 24,500
De eerdere Copper Blue was 39mm.
Aanzienlijke diameters voor dress watches met een dikte van 6.2mm(!)
Bijna
Ja heel mooi…
Huh waar zijn de seikos !?
grapje
Dis leuk joh.
Heerlijk topic. Leuk om zo eff weg te dromen!
Oké mijn droom lijstje…
Even de hype loskoppelen en dan vind ik het simpelweg een geweldig horloge;
Deze Daydate voor de zaterdagavond;
38mm Chronograaf, op een fabuleuze band;
Gewoon sexy deze;
Smurf met Diamondmarkers, ja deze plaat is origineel en zo ietwat onder de radar (relatief )
En omdat er altijd wat te wensen moet blijven, een onbereikbaar prototype;
Ik ben wel wat minder van de complicaties als ik mijn lijstje vergelijk met de meeste hier.
Ja wat een gaaf topic, heel mooie lijst Han. Cool om weer via jou nu ook veel nieuws te leren kennen, thanks. Genoeg om mij weer in onder te dompelen. Zoveel mooi spul hier. Een aantal kende ik nog niet, een aantal heb ik wel eens ergens gezien. Voor mij één die er uit springt is één die bij mij ook hoog op de lijst staat, de PP Ellipse.
In het zwart/goud ook heel erg mooi.
Deze zou ik ook wel willen ervaren, het heeft wel wat
Dit zou ik ook nog wel heel cool vinden, en wil ik nog wel eens uitproberen. Dunste chrono ooit. Vanwege de records, het is een beetje apart, een beetje cool.
Meer daarover hierVerder die witgouden DD met birch dial die eerder werd getoond, wauw, dat is gaaf.
Die stap naar de independants begrijp ik goed, zoveel speciaals wat nu gemaakt wordt. Ik heb genoten van de Only watch 2021 veiling, zo veel mooie en unieke horloges. Zo kom je ook nog eens wat tegen.
How about deze, echt iets speciaals, haha. De FP Journe x Francis Ford Coppola
Zoveel wensen, zo weinig polsen.
Dus ik voor de gein kijken hoeveel zo een gronefeld kost…
De t….ng. 0_0
2,5
Wat een lijst lastig te kiezen en zeker mooi te zien dat vele niet voor de hand liggende merken /modellen zijn
En ik ben me toch fan van je koopgedrag in Day dates. Dat mag duidelijk zijn.
Pwoah!
Lijstje man!
Ik krijg er een Producer Michael goes Twenthe vibe van, in a good way.
Ben financieel gezien blij dat ik zelf van de straight-up toolwatches zonder inhouse calibers ben.
Als je echt deftig wil doen is er een set met matchende manchetknopen! Ontzettend duur natuurlijk, maar in dit topic mag alles.
Die gouden Moser springt er voor mij uit. Wat vet.
Er staan al vele begerenswaardige horloges in dit topic. Ik ga er zelf toch nog drie geven die in mijn ‘als geld geen rol speelt’ lijstje zouden staan:
De eerste is niet eens zo onhaalbaar qua prijs, maar je moet erop wachten. En als nieuwbakken miljardair heb ik daar natuurlijk geen zin in.
En dan nog twee minute repeaters graag:
Het aspect dromen ingedachtig, ben ik gisteren met dit idee in slaap gevallen (bedankt @HanDavinci ).
Ik kwam uit op 1 merk en 2 modellen. Geen moeilijke complicaties, die heb ik zelf al genoeg, redelijk low profile maar wel mooi:
Naast de MB&Fs die hierboven staan en waar ik dol op ben (zolang ik ze niet moet betalen):
Enigszins draagbaar, authentiek, 't is eigenlijk een Rolex maar je ziet het niet. 't Is ook een Panerai maar dat boeit weinigen. En het is iets uitzonderlijk uniek.
Ik draag mijn moderne variant niet genoeg om hem er zo mooi gebruikt te doen uitzien, dus daar moet ik misschien maar eerst werk van maken alvorens ik dit soort fratsen zou proberen uit te halen.
Op de tweede plaats (en al in de chronograaf getoond hierboven) en meer voor elke dag:
Dit lijkt me een zeer draagbaar horloge, voor de dagen waarop de antieke Panerai misschien toch net iets te antiek is. Voor dagen dat je het water in moet want die leren band op de Panerai regelmatig vervangen, zal iets minder vlot lopen dan bij de moderne variant.
En tot slot deze JLC MUT Kingsman Knife:
Omdat je natuurlijk wel wegkomt met je unieke Panerai of moeilijk te krijgen Vacheron, maar je toch soms iets netter voor de dag wilt komen. En dan vind ik dit een leuke, minder gangbare versie.