Wat een exotische horloges. Heel gaaf om eens langs te zien komen. Succes met je keuze!
Nee, dat doen we niet. Wij laten de mensen wachten.
Die Grande Tradition kende ik nog niet, maar wat een mooie wijzerplaat. Ik denk wel dat ik iedereen horendol zou maken met de repeater, de.hele.dag.door.
Graag gedaan!
Niets straalt meer klasse uit dan een duiker van anderhalve centimeter hoog onder een dubbele manchet.
Wat een come back na zo’n lange radiostilte! Zitten wel wat pareltjes bij.
Prachtige dromen, laat ze uitkomen Han👍
Mooie lijst, in de meeste kan ik me wel vinden.
Ik mis Voutilainen nog. Die staat bij mij bovenaan
Ik ga het niet te gek maken. Ben weg van de VC Overseas. Dit is voor nu mijn droom horloge. Haalbaar, denk het niet
Maar je weet het nooit
Ohja en deze laatst omgehad en ook helemaal
Dus die mag er ook bij
Tjonge, er zit een aantal technisch en optisch vooruitstrevende dingetjes bij.
Maar er zou er geen een op mijn shortlist terecht komen, ongeacht de hoeveelheid pecunia tot mijn beschikking. Gewoon niet mijn smaak.
Daar kan ik me wel in vinden. Ken je de rose VC OS Ultra-thin?
Een perpetual calendar en moonphase in een 4.05 mm dik uurwerk met maar 276 (!) onderdelen.
Totaal 8.1 mm dik en standaard geleverd met gouden, rubberen en leren band.
Eindbaasmateriaal.
Gooi dan je eigen droomlijst erbij, sfeerspons! Het gaat niet alleen over mijn smaak.
Prijspakkertje dus!
Bij mij veranderd mijn droomlijst ook vaak. Vandaag lijkt deze Parmigiani Fleurier Toric Retrograde perpetual calendar me wel wat
Beetje service naar de klant toe… voor 88.5k.
Mijn smaak is te vlak om hier ten toon te spreiden.
Als ik onbeperkt geld kan verspillen zou ik dat doen aan het ontwerpen en uitvoeren van de meest praktische en draagbare fieldwatch, denk ik.
Iets in de trend van een olie-gevulde G10 met dag/datum, perpetual calendar, Eco-drive a la Chronomaster etc. in de meest duurzame maar verfijnde uitvoering die je kan bedenken.
Eentje waar men voor in de rij gaat staan.
Bruhhhhhh
Mijn lijstje kan vandaag best uitgebreid worden met wat mooie casual horloges.
Waarbij de 3d maanfase van de Arnold&Son toch wel een heel mooi stukje techniek is hoor.
Ow ja next level! Dan zet deze er maar op als ultieme
droom.
Design van de overseas is gewoon het mooiste van het rijtje integrated bracelets
- Royal Oak
- Nautilus
- Laureato
- Ingenieur
- Octo finissimo
- Alpije Eagle
- Zenith Defy
- Czapek Antartique
Alhoewel die laatste er ook mag zijn
Dit is toch ook wel een knaller!
en weer verliefd
Wat een moois komt hier voorbij!
Aiaia, daar zitten wel een paar lelijke tussen😬
Maar ook mooie😃
De Dufour, “eenvoudige” Pateks en de gouden Day-Dates winnen voor mij. Alle andere stukken zijn absoluut ook kunstwerken, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet gaat vervelen.
Een beetje rouleren om wat vaste modellen heen is gewoon het lekkerst.
Zo dat was het verstandige stuk.
Ik lust deze wel:
Mede hierom: