Nee, dat doen we niet. Wij laten de mensen wachten.
Die Grande Tradition kende ik nog niet, maar wat een mooie wijzerplaat. Ik denk wel dat ik iedereen horendol zou maken met de repeater, de.hele.dag.door.
Graag gedaan!
Niets straalt meer klasse uit dan een duiker van anderhalve centimeter hoog onder een dubbele manchet.
Mijn smaak is te vlak om hier ten toon te spreiden.
Als ik onbeperkt geld kan verspillen zou ik dat doen aan het ontwerpen en uitvoeren van de meest praktische en draagbare fieldwatch, denk ik.
Iets in de trend van een olie-gevulde G10 met dag/datum, perpetual calendar, Eco-drive a la Chronomaster etc. in de meest duurzame maar verfijnde uitvoering die je kan bedenken.
De Dufour, “eenvoudige” Pateks en de gouden Day-Dates winnen voor mij. Alle andere stukken zijn absoluut ook kunstwerken, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet gaat vervelen.
Een beetje rouleren om wat vaste modellen heen is gewoon het lekkerst.
Al die complicaties zijn natuurlijk wel leuk en chique, maar zo’n horloge mist wel een beetje fun factor. Als geld geen rol speelde zou ik denk ik lekker een Snoopy Speedmaster erbij kopen bij een grijze dealer. Met zo’n chique ding ernaast heb je dan toch een 2-piece om van te dromen. Voor mij zou de set dus zijn: