HanDavinci's Haribo Starmix '85 Rolex Datejust 16013

Zeker stijltje. Top exemplaar geworden :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Oké, eerlijk is eerlijk, dit was het wachten waard. Wat een mooi eindresultaat! Maar wel mét originele bandje, niet die kermis-nato! Ik ga de komende periode polsen spotten in Enschede.

1 like

Erg mooi ook met dat plexi. Maakt het nog mooier mijn inziens. Zo is blauw toch nog warm.

1 like

Erg mooi! Hoewel ik die zwarte plaat nóg mooier vind. Maar die birchwood?!? Poh… heb je die wel eens In real gezien dan?

1 like

Fantastisch gedaan!

1 like

Love platina :wink:

2 likes

Heb jij een Rolex ? Was mij totaal nog niet opgevallen. Veel plezier ermee, vindt de blauwe wijzer plaat een goede upgrade. Zou persoonlijk voor de zwarte zijn gegaan, maar last time i check was die van jou. Have fun.

1 like

Yes sir. Mega.

2 likes

Gaaf, heel erg gaaf met blauwe dial zo!
Wat een plaatje :heart_eyes:

Mi de mooiste van al die dials die je gekocht hebt :yum:
Enjoy Han!

1 like

Regel voor mij ook maar zo’n plaatje :innocent::ok_hand:

Wat een heerlijke aankondiging!
Echt een te gek apparaat geworden.

Behalve dat 99% van het forum al wist van de two-tone DJ, wist denk ik 95% ook van de dial swap in wording.

En er zullen er veel zijn die dit initieel niet mooi zouden vinden, maar jij hebt de spanning zo opgebouwd en zo gehyped dat we allemaal tof zijn gaan vinden! :sunglasses:

1 like

Yesssss! :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

1 like

Kan niet wachten tot je die Birchwood dial gevonden hebt.
Want dat is toch wel weer next level :smiley:

1 like

Geleerd van de Candinkee der lage landen, de enige echte @anon50762135EV. Als hij TW Steel gaat pluggen heeft begin 2019 half HF er eentje in de doos.

7 likes

We zijn wel goed, maar niet gek hier op HF. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Prachtige combinatie met geweldig sunburst effect. Geniet ervan.:+1:

1 like

Vermakelijk topic! Mooie foto’s ook! Plaat is mega tof.

Ik word ook nog altijd verrast door mijn kleurige plaat in de DJ, blauw of paars, ik weet het niet.

Enjoy! En ik zie deze graag eens om mijn pols.

2 likes

Helden stijltje .

Prachtig blauw met goud, maar dat ik vind dat wist jij al.

U is goe bezig Han!

1 like

Mooie combinatie met die Bokito-armen, chapeau!

En nu oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker!

2 likes

Gefeliciteerd hé! Diep respect dat je je niets aantrekt van hoe een ander over het mis… Euh, BEhandelen van je Rolex denkt. :joy:

2tone is echt niet mijn ding, maar witgoud met die blauwe sunburst wijzerplaat? :clap:

1 like