HanDavinci's Haribo Starmix '85 Rolex Datejust 16013

Dat is ook heel gaaf.

Maar ik denk dat ik bij een 16010 eerder naar een tapestry plaat zou neigen, net wat unieker.

De middenste staat nog te koop bij Watch Works Haarlem

4 likes

Job well done Han!:+1:

1 like

Ja man, stijltje :sunglasses:

Ik vond een two tone nooit zo, maar met deze blauwe wijzerplaat… lekker hoor. Ik voel ‘m wel! De nato daarentegen, dat is een ander verhaal :joy:

2 likes

2 likes

Geweldig man, perfecte combinatie!! Ik had hoge verwachtingen van deze wijzerplaat en die zijn overtroffen :ok_hand:t2:

1 like

Hee Han,

Die blauwe plaat staat echt heel erg gaaf ! :ok_hand::sunglasses:

En over de Day Date zijn we het uiteraard helemaal eens. :wink: Wanneer jij hem echt over een jaar of twee wilt hebben, dan komt hij er! Zeker en vast! :relieved::+1:

1 like

Die is mooi!

Ja ja… je hebt dus toch gelijk Han.
Vond hem ‘origineel’ al top maar dit is wel f…ng gaaf zeg! Complimenten :smiley::+1:

2 likes

YESSSSSSSSSSSssssssssssssssssssss! :ok_hand::sunglasses::wink:

1 like

Sjezus. Zo dramatisch is die wissel ook weer niet…

Eh, je hebt de oorspronkelijke plaat toch ook nog? Het is niet alsof dit niet omkeerbaar zou zijn. Zie boven. Wagner? Nee, meer dit:

Het liftmuziekje voor de zondagsbrunch met de rollie om de pols. Nonchalant.

Omdat veel horloges tof zijn. Als ik “doelen moet vastzetten” en aan de “end game” moet gaan denken flikker ik alle horloges de deur uit. Het is geen wereld-dominatie-planning.

Nee, het is gewoon een lekkere BiColor met rustige champagner plaat.

Da’s wel weer helemaal waar. Mooie combi, misschien mooier dan de champagner plaat.

Ik had het niet gezien. :slight_smile:

Zo superlatief is het dan ook weer niet. Het is een hele mooie sunburst, geen uniek sneeuwvlokje. :slight_smile:

Terecht. Erg mooi.

Nee. Gewoon nee. Cray cray. :face_vomiting:

Die NATO, prima. Maar een fokking vouwsluiting? Ga je de ogen uit de kop schamen! Gespen, zeg ik je, gespen horen op NATO’s. :+1:

8 likes

Zijn we nu eindelijk af van dat eindeloze gezever over je datejust? :zipper_mouth_face:

Geintje Han, is mooi geworden. Vind 'm zo mooier dan met die houten plaat.

2 likes

Dat ben ik helemaal met jou eens. Die blauwe plaat heeft iets magisch…:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Dit omschrijft een oprecht blij mens.:+1: ik kan het me voorstellen, hij is heel vet, helemaal Han.

Het is je gegund, nieuw laminaat overigens ook :vulcan_salute:.

3 likes

Haha grandioos. :ok_hand:t3:

2 likes

Ziet er echt goed uit, Han! :+1:

Misschien alleen nog een ander colbertje er bij, om het af te maken. En een boot, een snelle boot. Waar je dan ook op gaat wonen. En lekkere…sorry ik dwaal af.

4 likes

Great minds think alike Chris. Ik heb gisteren the Girl from Ipanema nog onder dit gifje op mijn Instagram geknald :musical_score:


Why? Omdat het kan.

:upside_down_face:

6 likes

Oh. Ik ben er een uur mee bezig geweest :slightly_frowning_face:

3 likes

Haha mooi om te lezen! Veel plezier ermee, maar dat komt wel goed :wink:

1 like

Ik vond het origineel eigenlijk veel mooier…:upside_down_face:

Alle gekheid op n stokje: ik vind dit n fantastische keuze. Buiten dat het gewoon goed staat en je vanaf begin af aan wist wat je exact wilde, heb je je niks aangetrokken van al die goedbedoelde adviezen van ons. Dat vind ik echt klasse! :+1:t2:

4 likes

Ik vind dat buitengewoon respectloos naar het forum toe. :-1:

5 likes