HanDavinci's Haribo Starmix '85 Rolex Datejust 16013

Altijd goed als mensen hun eigen weg gaan en zich niets aan trekken van anderen!

En laat nou verder die port maar staan hè Wouter :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hee ik heb vakantie he? :wine_glass:

2 likes

Leuk voor je kerel, dat het gelukt is. 150 likes binnen 4 uur, dus je hebt een hoop harten gestolen op hf! Ziet er prima uit!

toch vind ik de zwarte wijzerplaat in je topic vele malen mooier…:sunglasses:.

4 likes

Mooie wissel, oprecht onder de indruk van dit horloge zoals ie geworden is! En leuk geschreven :ok_hand:t2:

1 like

Super mooi zo!!

1 like

Ziet er echt goed uit zo! :+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Zit wel eens met een grote smile op mijn gezicht het forum te lezen, zo nu en dan was dat ook al opgevallen door vrouwlief. Bij het lezen van deze post werd dat dan opnieuw geconstateerd “nu doe je het weer, hoe kan een horlogeforum nou zo leuk zijn”? Lekker bezig Han :sunglasses: prachtige DJ.

4 likes

Hoe een dial-wissel en onconformistische nato zo veel reacties kan losmaken… omdat het gewoon iedereen er een goed gevoel bij krijgt! :+1:
Zelfs gewoon meelezend ben ik oprecht blij voor je dat de transformatie geworden is wat je ervan hoopte!
Veel plezier met jouw mooie horloge.
rest alleen nog lekker kleurrijk “shinen” en sparen tot de DD er komt :sunglasses:

2 likes

Prachtige dial op een geweldig horloge, dit houd je wel even zoet tot die DD (hoop ik)!
Die nato is niet echt mijn ding, maar daarom des te leuker dat iemand anders dit wel gewoon doet.
Zie ook graag nog een foto verschijnen op een mooie vintage leather, zou het ook erg goed doen met die plaat :smile:

1 like

Haha!

Nou, hup die Speedy eruit en op zoek naar een 16013 :heart_eyes:

3 likes

Waar ik rolex altijd als “niet mijn ding” bestempelde, doen de recente aanwinsten van @Mas (niet die seiko mod) en deze van @HanDavinci mij toch echt terugkomen op mijn eerste “mening”.
Schitterend horloge zeg, die sunburst lijkt wel te leven. Gefeliciteerd.

Ik hou ervan als mijn mening op een positieve manier getart wordt. Het wordt tijd om te gaan sparen geloof ik.

Oh, en weet iemand nog een goed excuus waarom ik nu ineens wel een rolex wil, terwijl ik er altijd op afgegeven heb? Die zal ik nodig hebben over een tijdje. :joy:

2 likes

Omdat het goed voelt.

Mijn manager loopt er even mee rond te paraderen en ik quote “hmm ik wist eigenlijk niet precies wat ik nodig had tot nu, ik wil er ook eentje”


Het is wel een dame :smile: Maar een stoere :sunglasses:

12 likes

Ja … !! Mooi !!

1 like

Hahahahaha.
Ik heb hem nog niet om de pols gehad maar ik kan me daar iets bij voorstellen.

1 like

Haha nee.
Een DJ zoals die van jou is financieel niet aan mij besteed en alles minder is ook echt minder, daar ga ik mij aan storen.

Prachtige horloges maar helaas.

1 like

En het is dan nog steeds geen Sub of iets dergelijks. Of een dikke Polar of andere GMT.

3 likes

DJ > Sub & GMT, stylewise :heart_eyes:

@Drebin had laatst een terechte opmerking. Wanneer je manager bij jou komt kun jij nu prima zeggen; “sorry, maar kijk eens naar mijn pols. Oké, nu naar je eigen. Hey ho, nu weer terug naar de mijne. Wie is hier nou de echte baas?”

Haha kidding natuurlijk. Wanneer ik dat doe krijg ik letterlijk een paar klappen :smile: Ik ben blij dat veel mensen de DJ niet herkennen, maar een Rolex dragen voelt goed. Daar hoeft niet over gelogen te worden.

3 likes

Heerlijk verhaal, mooi horloge, “stijltje”. Ik begin je weer leuk te vinden.

2 likes

Hopelijk dit wel een foto van jouw pols en niet de paraderende manager… anders is het wel een heeeel erg “stoere” dame :wink:

2 likes

Uiteraard. Het is een dame, geen rauwdauwer :joy:

3 likes