Euh… Leuk voor in de woonwagen?
Maar even zonder gein: ik vind 'm met die blauwe plaat precies goed. Die houtlook vind ik best een afknapper. Goud met bruin komt best ouderwets over.
Euh… Leuk voor in de woonwagen?
Maar even zonder gein: ik vind 'm met die blauwe plaat precies goed. Die houtlook vind ik best een afknapper. Goud met bruin komt best ouderwets over.
Beste @lencoth, waarom verplaats je mijn topic naar vintage? Ik heb die rubriek met ouwe meuk op negeren staan. Zou je dat de volgende keer willen laten?
Het wordt niet gewaardeerd en ik heb je er ook niet om gevraagd.
Haha waar komt dit vandaan? In de mood voor een één-tweetje? Dan moet je iets snediger uit de hoek komen Let op. @Schoen, show him what you got
Sorry, je wilt geen oude meuk zien, vermijdt daarom het vintage deel maar plaatst hier je eigen oude meuk?
Vreemd…
Zou je van mijn topics af willen blijven? Bij voorbaat dank. Als ik hem daar had willen plaatsen, had ik hem er zelf wel ingezet.
Nee, niet zo lullig bedoeld als het uit mijn vingers kwam. Ligt ook aan mijn houtlook anti-fetish. Ik vind het op dashboards en interieur van auto’s ook zo afzichtelijk. Als je het hebt over:
Vind ik dat een goud-met bruin horloge met bijpassende Rover 75.
Dus, mijn afkeer, niet de maat der dingen.
Haha ik snap hem.
Is er een 2tone topic ergens op t forum te vinden!?
daar moet ik moet er nog even van bijkomen…
Maar blij dat jij heel blij bent met je creatie, laat die Bulova mod maar komen dan
Prachtig horloge !
Zowel in champagne als in blauw.
En bandjes, ach… dat is toch geweldig dat je daar lekker mee kan spelen ?
Laat die Han maar schuiven. Dat wordt een Day Date, een Daytona en - zodra hij er achter komt dat zwart rubber oysterflex met rosegoud ook two tone is - de Yacht-Master natuurlijk.
Als het even kan…
Mooi topic, volgen er nog foto’s van een trip naar de supermarkt?
Haha! Helemaal niet bij stilgestaan. Dat doe ik bij de Bulova wel
Waar haal je eigenlijk je kleurrijke bandjes @HanDavinci?
Of laat je ze ergens inkleuren door een kleuter?
Allemachtig. Prachtig. En ook nog een mooi verhaal, met een achtergrondmuziekje. Ik kreeg het geluid met geen mogelijkheid uit. Bedankt, HanSan.
Ik deel je weerstand. Ik associeer het met die asbakjes van de McDonald vroeger.
Als je daar een dial uit zaagt, krijg je waarschijnlijk zoiets:
Is dat wel hout? Het lijkt bijna wel bakeliet…
Nee. Bakeliet inderdaad. Maar mijn associatie is hardnekkig.
Edit: plastic dus. Associatie nog steeds springlevend.