HanDavinci's Haribo Starmix '85 Rolex Datejust 16013

Nee, dat was gewoon plastic. Maar ik denk dat dat wel prima combineert met two-tone. :+1:

4 likes

:joy:

1 like

Haha, dat tt vind ik echt tien keer minder dan niks, maar je kunt het goed hebben, en die blauwe plaat is natuurlijk :heart_eyes:

3 likes

Doet die wel vaker hoor als het hem niet aanstaat, gewoon zonder iets aan te geven :wink:

en uit alle ander reacties blijkt wel dat velen het eens zijn met hem dus kan ik hem ook geen ongelijk geven

1 like

Supercool.

Niet bij de mijne.

4 likes

Heel geslaagd!!!

1 like

Eindbaas, stijltje hoor :sunglasses::+1:t2:

1 like

Jij wilt gewoon maximale aandacht voor je topic, als je dan naar de stoffige krochten van HF gebonjourd wordt dan kijken daar alleen een paar 60plussers, dat schiet niet op natuurlijk😂

Alhoewel je horloge daar ook best tot zijn recht komt natuurlijk😎

4 likes

Als er één iemand genoeg aandacht krijgt… :sweat_smile:
Han Han Han everywhere.

Han in de vintagetopic = discobal in een bejaardenhuis.

7 likes

Spijkers met koppen. Ik krijg van die dino’s nooit leuke reacties.

7 likes

Ach, ooit worden we allemaal Dino’s :wink:
Leuk klokkie trouwens. :+1:

1 like

Sorry, Horloge…:joy:

4 likes

Gefeliciteerd met beide mooie horloges.

1 like

Vertoeft @anon50762135EV daar ook niet sinds een aantal maanden?

2 likes

Eindelijk jouw greel

1 like

Ik vind m wel mooi eigenlijk :call_me_hand:t2:

1 like

Haha het was ook een grapje natuurlijk. Alhoewel de oudere gardes vaak niet zo gediend is van mijn flair :man_singer:

Maar @malus65 had uiteraard gelijk. Ik hou wel van de spotlights en van theater, en van musicals… en al helemaal van extravagantie :fairy: :fairy:

3 likes

Mooie plaat Han! Ben zelf ook gek op een blauw, maar helaas nog niks blauws in de collectie. En ja ik ben het met je eens: De mensen van Movements in Hengelo zijn toppers. Ik ben heel netjes geholpen toen ik langs kwam voor een check up van mijn 16570. Kostenloos, service van de zaak

1 like

Donderse skier ding hej doar um de pols’n uh knupt!
en nu er van genieten en ‘verroppn’ dat ding !
Een Rolex verbouwen vind ik prachtig ! En goed gebruiken al helemaal! Afgelopen weekend zag ik een Porsche met zuignap dakdragers om de Mtb mee te kunnen nemen, heerlijk ! (Ik wil een defender gaan verlagen en tunen, anders denken en doen is heerlijk) Han is een baas, een inspirator en weldoener! Prachtige combinatie en ik geef hem nog een keer een bijzondere fles voor een niet te doen iets wat voor hem een peuleschil is.

Jij vind dit mooi en doet er mee wat jij wilt! Daar hou ik van! Kijk regelmatig even hoe laat het is Han!

2 likes

@HanDavinci waarom hierna geen dial met een stripfiguur er op?

1 like