HanDavinci's hersenspinsels over het modden van goedkope en dure horloges.

Jep. Nu is het toeval welke kast met welke plaat van de band is komen rollen.

1 like

Artisans Des Genėve heeft gisteren hun nieuwe Daytona onthuld.

La Blausee » is the encounter between our craftsmen and a watch enthusiast who wanted his timepiece to gather the essential values of traditions and watchmaking, while capturing the unique shades of a place that resonates with him. The serenity that prevails in Blausee has inspired us a return to origins: a skeleton version of the Rolex Daytona with manual winding.

Het is een eerbetoon aan een meer in Zwitserland, de Blausee.

En nu het horloge.

ag_blsee_packshot

En nog een filmpje:

Ik denk dat ik hem best gaaf zou vinden op de pols. En ik vind het cool dat ze er een handwinder van hebben gemaakt.

4 likes

Damn die is fugly

5 likes

Dat is zeker een mooi horloge!

1 like

Echt heel lelijk… doet mij een beetje denken aan van die mansory AMG’s.

1 like

Vind de Daytona toch al geen porem en wordt er zo niet beter op, maar gun 'm je van harte!

1 like

Ik hang nog steeds in het kamp “Cool”.

Even wat screenshots gepakt van het filmpje:

Denk dat het een indrukwekkend ding is op de pols.

6 likes

Als ik het geld zou hebben dan zou ik die zelf eerder kopen dan welk ander Rolex. Ook al weet ik dat dit niet meer een volledig originele Rolex is, maar eentje die gemodificeerd is.

Ja dit is wel heel gaaf hoor. Zo mooi afgewerkt ook :drooling_face:

Een indrukwekkend ding op of aan de pols?
99,999 procent van de mensheid maakt het helemaal niets uit wat voor horloge iemand draagt.
Daarom nogal merkwaardig dat men d.m.v. een horloge indruk denkt te maken.

p.s. in sommige gevallen is het zelfs een verkeerde indruk :sunglasses:

1 like

Daarom is Rolex zo populair. Zelfs mensen die eigenlijk weinig van horloges weten, weten dat ze “duur” zijn. Want je hebt al meer over voor een horloge dan zij (Quartz horloge van paar tientjes)…

1 like

Vind het een kneitervet apparaat :heart_eyes:

1 like

Fuck, voor wie draag je nou zo’n ding?

4 likes

Sommige mensen dragen het als statussymbool. Echte mannen gebruiken hem om de tijd af te lezen, die hebben geleerd hoe dat moet bij een analoog systeem met wijzers.

1 like

Weet je wat de grap is? Ik zou een compliment over een horloge best een keer leuk vinden, als liefhebber zijnde. Maar de enige die in Twente naar de Onyx vroeg, vroeg of het een nieuwe smartwatch van Samsung is :man_facepalming:t2:.

8 likes

U rept van "op de pols ", voor mijn part draagt u het in de pols :innocent:

sorry maestro!

1 like

Ik vind ‘m prachtig. :+1::+1: Er is al een wachtlijst zag ik. :smirk:
Zal een lieve duit kosten.:no_mouth:

1 like

Gaan we het nu weer over geld hebben?

Ja. Als ie goedkoop was zou ik hem kopen.

2 likes

Jemig, terwijl het zo’n gaaf ding is! :drooling_face:

Aan de andere kant, als ze zoiets niet herkennen zal hij ook niet snel van je pols verdwijnen door toedoen van een ander. Dat schijnt hier in de randstad wel anders te zijn… een Samsung zullen ze wel vanaf blijven :wink:

1 like