HanDavinci's MM300 duikmod, alvast klaar voor de zomer!

mooi, lomp en degelijk, houd ik van :+1:

1 like

Knap gedaan hoor, klasse.

1 like

Verdoemenis, mooi werk. Vooral die bezel past er goed bij.

1 like

Hoe haal je het uurwerk er weer uit vraag ik me ineens af. Het glas zit geperst lijkt me? :thinking:
Normaal gesproken pers je dat er van binnen uit.

1 like

Yup, in een ring met schroefdraad. Dus bezel eraf en een caseback-opener erop!

Er zitten ook iets meer pakkingen in dan in een gewone mod. :joy:

8 likes

Mooi, dat hebben ze handig opgelost :ok_hand:t3:

1 like

Mooie mod. Is op de bezel na gewoon onherkenbaar. Zeer geslaagd.

1 like

Erg mooi geworden. Ik zou het trouwens geen mod noemen, het is een zelfstandig horloge, gebouwd met Seiko-compatible onderdelen.

1 like

Krijg je het glas en bezel met alle pakkingen bij de case meegeleverd? Echt een fucking gave mod! Wat mij betreft kan je gewoon doorgaan met seiko mods🤐

1 like

Ik vind hem erg geslaagd, echt een klatser voor de zomer! :beers:

1 like

Han,

jij bent kenner van CT spul. Die wijzerplaten op de website van seikomods hebben geen logo/naam bovenaan staan, maar lijken wel 2 gaatjes te hebben. Is dat om een opgelegd Seiko logo erop te klussen? En hoe kom ik daar dan aan?
Ik overweeg een roze baby-MM te klussen (voor mijn vrouw of voor mezelf…).
Kan ik ook zijn dat ik met Namoki spul aan de gang ga. Die hebben iets meer op voorraad. En ik weet niet hoe soepel nu net post-Brexit de pakketjes gaan van GB->NL.

1 like

Ik krijg nu meer en meer zin in de zomer

1 like

Bezel en glas zijn los te bestellen zodat iedereen zijn eigen combinaties kan maken.

Haha tof!

Ik heb geen idee of je een logo van een orginele wijzerplaat af kan halen en op die platen van Seikomods kan monteren. Lijkt me haast niet.

Mijn gok; niet heel soepel. Denk dat ze nu ook willen cashen op de invoer. Gewoon omdat het kan. :sunglasses:

2 likes

Is ie nu ook echt waterdicht tot 300 m? Of niet, maar wel nog waterdicht genoeg om mee te zwemmen/snorkelen?

1 like

Ik zou er nu zo mee van de duikplank afspringen, maar ik laat het nog even testen.

16 likes

Met die band ziet hij er wel heel retro en toolish uit :slightly_smiling_face:

1 like

Zeker gaaf. Persoonlijk vind ik t met mn slechte oogjes zeer handig in sauna. Heb zelf n keramische full lume, maar denk daar voor in sauna saffier duurzamer zal zijn.

1 like

Merci voor het uitgebreide (foto) verslag, heel knap gedaan, en wat een leuke manier om de lockdown uurtjes door te brengen. Heel leuk om te zien/lezen!

1 like

Misschien een keer een HF Golftournooitje??

2 likes

Topicje volgt, met foto’s en sfeermuziekje aan het begin?

1 like