HanDavinci's MM300 duikmod, alvast klaar voor de zomer!

Haha, dat lijkt me cool!

Nou, bij deze het eerste zaadje…laten we ff aankijken hoe die corona zich ontwikkelt…in een flight van 2 en zonder gezelligheid na de ronde zet het nu natuurlijk geen zoden aan de dijk…maar hopelijk is dat in mei/ juni met mooier weer anders…

2 likes

OT nog maar even dan: gave mod!!

1 like

De CB is binnen!

Heel blij, nu is de mod af.

40 likes

Lijkt me echt gaaf Han. Lekker zo’n grote kast man. Mij heb alvast. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mij iets minder, maar mooi dat je hem gaaf vindt! :joy:

3 likes

@HanDavinci
De wijzers, in hoeverre zijn die anders dan die van de SBDX017 :question:

1 like

Heel vet!

1 like

Secondewijzer is anders en lume ook iets. Je ziet het op een foto als je scherpe ogen hebt, maar irl niet.

lm

4 likes

Te gekke Seiko duiker set :ok_hand:

1 like

Mooi gedaan, ziet er strak uit.

1 like

Netjes gedaan hoor. Is er erg mooi uitgekomen zo. Vooral de lume mag er wezen! :slight_smile:

Geniet er van in elk geval!

1 like

Lekker man! Zag die kast ook, ziet er goed uit !!

1 like

Zou het btw niet mooier staan als je de wijzerplaten van de mm300 en turtle zou swappen met elkaar?
Dat rood van de 300m zou mooi passen bij de red triangle van de turtle en andersom. Zou hem “cleaner” maken denk ik.:face_with_hand_over_mouth::zipper_mouth_face:

1 like

Als ik er een SBDX017 plaat in had willen zetten zat er nu een SBDX017 plaat in. :sunglasses:

Die Turtle is verkocht aan WillemC!

1 like

Snap ik. En het springt er ook wel leuk uit zo natuurlijk!
Ja 2 seiko’s met beide het zelfde doel in de collectie… had jij die turtle toevallig ook gebouwd?

1 like

Nee, zo gekocht. Ik heb zelf maar een handjevol Turtles gemod.

13 likes

Die gouden is ook gaaf man!

1 like

Yeah. Gemod voor Erik. Volgens mij heeft/had hij er zelfs een gouden jubilee op, maar ik kan geen foto terugvinden.

@anon10817008HF heb je nog een foto van die combi?

2 likes

BBBRRRRRR … :confounded::stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes