HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

FTFY.

Er staat vanalles op het lijstje. We hebben alle tijd.

4 likes

:point_up: Dat dus.

3 likes

Kunnen we al een poeltje starten voor wat hij daarna wil?

Ik ga voor de koraalrode of de smaragdgroene. Ik moet alleen nog even goochelen of die gemaakt zijn door Rolex.

1 like

Ik zeg dikke snor met bijpassend flassig krulmatje in de nek rustend op de kraag van je Hawaiblouse een bunny liefkozen in Hugh z’n tuinhuisje.

Ron Jeremy, eat your heart out :joy:

Chapeau :+1:

En nu die flapdrollenseikos met rust laten :smile:

2 likes

My man. :star_struck::ok_hand:t2:

1 like

Haha! Nee joh, het modden is veel te leuk om het niet te doen, dat weet je zelf ook Modmeister. No worries, ik blijf altijd lekker knutselen. :sunglasses:

1 like

Ik ben weer door de likes heen vanwege dit topic, maar tof! Een Piaget voel ik ook wel.

Mag koraaloranje ook?

Smaragdgroen is er niet, Malachite wel.

6 likes

Hm, het is dat ik het budget er niet voor heb. Ik zou bijna zeggen “Gotta collect ‘m all”.

1 like

Ja die is me bekend, maar smaragdgroen is naar mijn idee nog donkerder.

Hij is mooier met een fluted bezel.

Ik ken iemand die een Blood stone wijzerplaat in bezit heeft, maar not for sale :cry:.

5 likes

Je moet wat te dromen overhouden.

1 like

Zo is het maar net!
Han spaart nu voor de indices.

9 likes

Man man man Han. Wat een beest van een horloge! Een absolute grail. Vanuit Colombia van harte gefeliciteerd.

@AmsterdamVintageWatches - mooi om te zien dat jullie niet alleen het horloge hebben weten te regelen, maar ook een stap verder gaan en een liefhebber een extraatje geven. Ik hoop ook ooit een mooie gouden DD te kunnen komen halen.

Geniet ervan Han!

4 likes

@HanDavinci waar blijft de foto met Flamingo NATO band?!?! Ben benieuwd man!

1 like

Han, kan je later aan je kinderen vertellen, jouw advertentie:

@AmsterdamVintageWatches?

8 likes

Aaaaah wat ben je weer lief!:kissing_heart:

WoW Han! Wat wel beauty! Geniet er van in volle gezondheid :+1::+1::+1:

1 like

Geniet er van, wat een dikke bazenwatch zeg :sunglasses:

1 like

Cool, van harte! Condition condition condition. :ok_hand:t2:

1 like

We hadden het er gisteren met een paar horlogevrienden nog over dat puur enthousiasme voor een bepaald horloge nooit vervelend gevonden kan worden. Jij bewijst het met dit topic maar weer.
En mensen die dan gaan roepen dat dit echt niet op een nato kan maar zelf een twotone Hans Anders montuur met een kekke kleur op hun neus hebben leunen. Onbegrijpelijk.

Gefeliciteerd met het vinden van je droomhorloge! Eén van de mooiere klassiekers!

2 likes

Allej*zus… Han dit is echt next level peurnoo :drooling_face:

Heerlijk om te zien en dit is samen met je DJ toch wel de ultieme 2 piece collection
(nee ik vergeet je Bulova SS niet :wink: )

Gefeliciteerd en heel veel plezier er mee!

1 like