Eerste waar ik aan moest denken. een Gratin wijzerplaat.
ik heb pas sinds gister een photoshop licentie dus niet bashen aub
Eerste waar ik aan moest denken. een Gratin wijzerplaat.
ik heb pas sinds gister een photoshop licentie dus niet bashen aub
Ik mis het konijn, verder is ie top!
Ik heb vanavond wel even
Heeeel dik! Geniet van deze aanwinst!
Aight, ik zal even helpen.
Leuk, kun je veel mee.
Groetjes van mijn Hongaarse Goulash DD. Met konijn.
Nice, ziet meteen de photoshop ervaring vergeleken met die van mij. Zie nu dat ik de tekst onder op de dial überhaupt heb overgeslagen.
Ik heb op Udemy een photoshop course aangeschaft. Ben benieuwd
Niks geen course, gewoon veel gebruiken die hap. Autorijden leer je ook niet in een lesauto.
Zeker, maar is toch handig om eerst ff de potentie te bevatten door alle tools een beetje te begrijpen.
YouTube is your friend.
Ik deed het vroeger met gewone tutorials, maar ik zit even door m’n oude bookmarks te bladeren en die zijn allemaal dood
Daar komt mijn huidige ‘kennis’ vandaan. Maar ik heb goede ervaring met Udemy, en 12 euro voor 16 uur aan photoshop lessen is nou niet echt iets waar ik lang wakker van zal liggen
Op YouTube staat echt elke vraag die je kan hebben uitgelegd met een how-to filmpje.
Absoluut. Ik zocht laatst een manier om een ondersteboven op de grond gevallen boterham met pindakaas zo efficiënt mogelijk van de grond te halen: 158 instructiefilmpjes.
Mijn oplossing: dubbele boterhammen smeren voortaan
Of even het vrouwtje uit de keuken roepen, die ruimt het wel op en smeert meteen een nieuwe voor je
Die van mij niet hoor
Iets langere ketting gebruiken dan
Kom kom, het is 2019 he
Ik heb bij mijn vrouwtje een GPS tracker in de voering van de handtas genaaid. Super handig. Dan zie ik op de app waar ze loopt en kan ik live het boodschappenlijstje per WhatsApp aanvullen aan de hand van haar locatie.
Wat ook erg handig is, is dat ik precies weet met welke tennisleraar ze nú weer in de jacuzzi zit.