HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

1 like

Ja leuk, maar je bent de indexen vergeten.

3 likes

Rolex ook

2 likes

Nou nou, the attitude comes with the watch onnie? Het is net alsof je nu ook een mega coole vintage Rolex met goud draagt en je daardoor een koning voelt.

Maar afijn, Wouter… heb jij weleens een Day-Date gezien met diamanten indexen en een wijzerplaat gemaakt van Aldi groentesoep?

Nu wel.

Zonder dollen, ik ben echt blij met de 18038.

Ik lach als een boer met kiespijn. Maar dat komt omdat ik Twents ben en mijn kies net getrokken is. :sunglasses: :drum:

20 likes

Kijk, soep met baguetjes. Zo heurt 't. :ok_hand:

3 likes

Heel gaaf ding, enjoy!

1 like

Komt die plaat wel tot zijn recht op een foto?
Waarschijnlijk zoals met alle andere platen niet, ik vind hem moeilijk te beoordelen zo.

Op zich vind ik diep zwarte platen mooi, getuige mijn 556 welke ook zo lekker zwart is.
Zwart met goud is een dikke prima maar dan zonder indices vind ik hem te kaal, althans op de plaatjes. Maar in het echt pas goed te beoordelen.

Kortom weet ik niet wat ik er van zal vinden in het echt, zo op de plaatjes vind ik het te kaal naar mijn smaak.

1 like

Nee, de wijzerplaat is glanzend diepzwart op de foto, maar ik krijg het er moeilijk op.

Ik kan de tijd er amper op aflezen, maar ik vind hem niet minder geweldig! :joy:

4 likes

Geniaal, ik wil dat in een tesla.

1 like

Dat zou een aantal decennia geleden wat lastig zijn maar nu heb je nog een telefoon voor de tijd.
Jij hebt dus de hele dag wat ik alleen in het donker heb :joy: Dan zie ik het ook niet hoor zonder goede indexen.

Maar als je de looks geweldig vindt en de tijd minder belangrijk dan heb je de perfect match :+1:

1 like

Woww… mooi zeg! Gefeliciteerd!!

1 like

Super gaaf :crown::crown:

1 like

Dank dank. @551er en @tompj, kom maar op met jullie mening.

26 likes

Me like it. Nice :+1:
Trek je wel een hip overhemdje aan?

Pfff, brush op laatste foto :drooling_face:

3 likes

Is dat een plated gesp op een volle 18k kast?!

3 likes

Fuck nee. Ik had ook nog een 18k solid gesp chef :sunglasses:.

Lekker hè? Hier eentje voor jou.

14 likes

Het laat de plaat heeeeeel veel beter uitkomen… alleen het kroontje op de gesp… dat vind ik niks.

1 like

Dat is een hele gave combi met die zwarte leren band, erg mooi

1 like

:joy: jij hebt inmiddels meer voorraad dan een AD.

9 likes

super combi met die zwarte band :+1:

1 like