Ja leuk, maar je bent de indexen vergeten.
Rolex ook
Nou nou, the attitude comes with the watch onnie? Het is net alsof je nu ook een mega coole vintage Rolex met goud draagt en je daardoor een koning voelt.
Maar afijn, Wouter… heb jij weleens een Day-Date gezien met diamanten indexen en een wijzerplaat gemaakt van Aldi groentesoep?
Nu wel.
Zonder dollen, ik ben echt blij met de 18038.
Ik lach als een boer met kiespijn. Maar dat komt omdat ik Twents ben en mijn kies net getrokken is.
Kijk, soep met baguetjes. Zo heurt 't.
Heel gaaf ding, enjoy!
Komt die plaat wel tot zijn recht op een foto?
Waarschijnlijk zoals met alle andere platen niet, ik vind hem moeilijk te beoordelen zo.
Op zich vind ik diep zwarte platen mooi, getuige mijn 556 welke ook zo lekker zwart is.
Zwart met goud is een dikke prima maar dan zonder indices vind ik hem te kaal, althans op de plaatjes. Maar in het echt pas goed te beoordelen.
Kortom weet ik niet wat ik er van zal vinden in het echt, zo op de plaatjes vind ik het te kaal naar mijn smaak.
Nee, de wijzerplaat is glanzend diepzwart op de foto, maar ik krijg het er moeilijk op.
Ik kan de tijd er amper op aflezen, maar ik vind hem niet minder geweldig!
Geniaal, ik wil dat in een tesla.
Dat zou een aantal decennia geleden wat lastig zijn maar nu heb je nog een telefoon voor de tijd.
Jij hebt dus de hele dag wat ik alleen in het donker heb Dan zie ik het ook niet hoor zonder goede indexen.
Maar als je de looks geweldig vindt en de tijd minder belangrijk dan heb je de perfect match
Woww… mooi zeg! Gefeliciteerd!!
Super gaaf
Me like it. Nice
Trek je wel een hip overhemdje aan?
Pfff, brush op laatste foto
Is dat een plated gesp op een volle 18k kast?!
Het laat de plaat heeeeeel veel beter uitkomen… alleen het kroontje op de gesp… dat vind ik niks.
Dat is een hele gave combi met die zwarte leren band, erg mooi
jij hebt inmiddels meer voorraad dan een AD.
super combi met die zwarte band