HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

Bedankt topper. Nee, deze is van mij:

Ik klaag niet.

Ik herken die uitgedroogde pols met mijn ogen dicht. @551er, heb je snel gedaan! Naar aanleiding van mijn Insta berichtje?!

Ik heb er eindelijk eentje en ineens beginnen ze overal op te duiken. Story of my life.

3 likes

Bedankt topper :joy:

1 like

Jij weet dat ik er al heel lang mee bezig was hè.

1 like

Ik denk dat ze even strak zijn🍻

1 like

Ik heb er ook een onderweg. Ik verwacht hem vrijdag.

6 likes

Ja mooi man, geniet ervan.

Nu is een Onyx maar gewoontjes geworden, dus ik ga voor een Lapis. :sunglasses:

giphy (4)

Time to get to work.

5 likes

Working on it fakka😄

5 likes

Ik wil ook lapis. Maar liefst in witgouden Day-Date.
Maar deze is zeker zo mooi als lapis. Mss niet zo zeldzaam. Maar wel net zo mooi!

1 like

Zo mag ik het horen. Ik wil graag een joker inzetten en waar ik kerst zei had dat Sinterklaas moeten zijn stop de tijd. :mantelpiece_clock:️

8 likes

Nu ophouden.

Klabats.

2 likes

Heb je er al eentje op het oog?

1 like

BlasÊ ben je ook hè.

2 likes

Ook daar was ik eerder mee. Mailtjes zal ik je wel dm-en. Maar relax jong, ze komen zo zelden voorbij…

Please don’t. Don’t care en je hoeft geen verklaring af te leggen aan mij.

Correct.

6 likes

Lekker. Ook een stuk vrolijker dan dat zwart. Ik zeg doen.

2 likes

Mooi man! Ik denk dat ik ook voor deze ga :heart_eyes:

Han voorin en de schapen volgen :smile:

2 likes

Jij bent zelf al een frikandel speciaal. Jij hebt zo’n funky horloge helemaal niet nodig om bijzonder te zijn. :kissing_smiling_eyes:

1 like

Dit is gewoon enorm toeval. Allebei DD lovers. Allebei op zoek naar onyx. Ik had Han al geDMt dat ik er al een jaar mee bezig was (incl mailtjes).

Mij interesseert t verder niks, ik heb m niet voor hier, maar voor mezelf. Han ook volgens mij.

3 likes

Volgens mij ook. Je kunt Han van een hoop betichten maar niet van ijdeltuiterij of aandachttrekkerij. :nail_care::joy:

10 likes

Tuulk. Dat ding is mie vet op de pols.

Ik ga wel voor een Lapis, als next goal. Maar dat kan prima nog even een paar jaar duren. Ik houd gewoon van long term goals, als ik dat niet zou hebben zoek ik een andere hobby.

Je zou willen dat je zulke lobi kreeg. Maar dat krijg je niet als je telkens horloges recht van de AD naar de grijze dealer brengt voor de schmoney G. :revolving_hearts:

3 likes