Gewoon een mooi horloge. Krijg zelf ook steeds meer zin in een day date! Ikzelf zou graag witgoud hebben. Iets zoals deze
Deze heb ik (helaas) verkocht. Die was ook gaaf
Maar we vervuilen Hanâs topic. Deze hoort in Day-Date only
Wat lach je nou?
Sorry? Wat een vervelende toon. Niet nodig.
Ik schoot in de lach, omdat jij je loopt te verantwoorden op een forum.
Relax. Geschreven klinkt t mss vervelend. Was gewoon een vraag, âwat lach je nouâ?
Probeer deze maar eens in de kroeg op zaterdagavond laat.
Lijkt me inderdaad niet nodig. Iedereen weet dat @551er onze vriend @HanDavinci op het idee van zoân onyx ding heeft gebracht.
Ik wel. Dank je.
Weet je, om iedereen deels gerust te stellen,⊠ik zie er wel van af!!
Echt wilde er ook een beetje bijhoren en ook echt al jaaaren!!! Net besloten niet voor een Onyx en/of Lapgeval te gaan.
Zit je nou te zuigen, flapdrol?
(Die moet je ook niet in de kroeg proberen na 000 uur. Maar doe ik wel, ben gewoon vrij driftig aangelegd)
Nee, gewoon een gebbetje. Have a Snickers.
No shit.
Ik ga hem trouwens wel beetje âmoddenâ. Moet er een NL dagschijf in hebben. Met beetje mazzel gaat dat deze week gebeuren. Dan is t toch een totaal ander horloge dan die van Han
Zondag Posbank?
Daâs wel vet.
Wat gaan we doen voor leuks?
Geen dreigingen in mijn topic. Als je met iemand wil matten mag je het met mij doen.
En dan houden we allebei de Day-Date om. Ik geloof er wel in.
Hahaha, @anon50762135 en ik hebben wel eens over mountainbiken op Posbank gehad. Daar doelde ik op. Dat wil je niet tegen mij doen denk ikđ
Ha, nou mij niet hoor. Geen onyx naar mij onderweg. Oja en ik was gewoon later dan @HanDavinci. Ik heb overigens geen emails om het te bewijzen.
Dat hangt van de kroeg af. Ik was ooit eens met een LGBT-koor in een gay bar in Charlotte, NC, en daar werkte het wonderwel. Gelukkig had ik toen geen Onyx day date, want die was vast ergens blijven steken.
Ik weet nu ook wat ze bedoelen met âThe South will rise againâ.