HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

:joy:

1 like

Toen ik jou zag typen wist ik vrij zeker dat er weer zo’n Fat C smeerpeukenverhaal aan zat te komen. :joy:

6 likes

Ach, die goeie ouwe tijd. :slight_smile: Een mens moet zich toch ergens aan laven, nietwaar?

1 like

Zijn jullie nu aan het keuvel over zo’n gare Onyx dial terwijl een Lapis nou juist écht gaaf en onderscheidend is?

4 likes

Wel even ergens ‘Smikkelbips’ in verwerken, dan is hij tenminste origineel!

2 likes

:thinking:

Spoiler enkel voor @HanDavinci !

Han, kun jij vandaag een paar keer posts van mij liken??!

2 likes

@HanDavinci @551er lief spelen he jongens!

23 likes

Tuulk Bidle. Is goed voor de digitale street cred hè?

1 like

Haha! You are the best!!

1 like

Het lijkt mij leuk als we een keer fighting with the stars organiseren. Dit als alternatief voor het HF-diner, of wellicht voorafgaand aan. Uiteraard neem ik als initiator zelf deel. Om de kwaliteit van verschillende banden te testen is het geen verkeerd idee om de horloges om te laten.

1 like

Wordt het wel een makkelijk diner.
Hoef je alleen maar soep te serveren.

2 likes

Soep en milkshake !! Heer-lijk!! :rofl:

1 like

Ik begin wel ice-packs in te slaan. Of ik zet er een ijsblokjes machine neer met een stapel theedoeken er op.

2 likes

En ijs als vooraf, hoofd én toetje natuurlijk :wink:

Ik wil nu ook een gouden DD. En nee, niet omdat ik daar al 6 jaar langer naar zoek dan Han. Nee, gewoon omdat ik mij ouderwets heb laten beinvloeden door Han de influencer. Van mijzelf ben ik niet zo van de uitgesproken keuze. Zie ook de submariner om mijn pols.

Hier word ik wel warm van:

5 likes

Matten met DD om🤔

Neh. Doe ik niet. Ben ik te zuinig voor.

Van de wijzerplaat wordt ik wel warm.

Van de afgeragde bezel wat minder… :smile:

:joy:

Dat begrijp ik wel. Met een Sub en een jasje laat je zien dat je geld hebt, maar geen smaak.

Met zoiets zit je op beide vlakken goed.

3 likes

Lol @anon50762135 :stuck_out_tongue_winking_eye::smile:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben morgen jarig. Dus ook vast gefeliciteerd met die van mij.

2 likes