Heerlijke photoshop man, HoffDaVinci
@AmsterdamVintageWatches zal zich rot geschrokken zijn. Die had z’n vinger al op de alarm knop
Tof Han! Is het erg als ik hem op die tijger nato mooier vind als op die president?
En zijn hand op zijn kratje Heineken.
Ik vloek nooit (). Maar tering wat een pracht !!!
Dat lust Han toch niet?
Waaaaaaanzinnig blij voor je! Echt oprecht een hele vette Rolex die precies bij jouw stijltje past. Hoho zo goed als ik je ken hè…
Enjoy every moment!
Precies. Die smijt dat de gracht in als hij de kans krijgt.
Terug naar waar het vandaan komt
Gefeliciteerd - wat een heerlijke hobby toch…
Leuke post, heel mooi dat enthousiasme, bijna net zo mooi als het horloge. Lijkt het nou zo, of was je daar bij AVW met een heel clubje HF’ers?
Je mag altijd je eigen Grolsch meenemen naar AVW.
Han heeft altijd z’n posse mee als ie op pad gaat.
Mooi hoor, het zwarte gat wordt mooi geaccentueerd door het ontbreken van minuten streepjes e.d. Maar ja, zo’n horloge heb je ook niet voor zoiets vulgairs als het aflezen van de tijd. Goede keuze van de ontwerpers destijds.
Ik heb niet veel met Rolex, maar ik heb genoten van je post en je enthousiasme. Geniet van je DD!
Leuk man, altijd goed een DD! Veel plezier ermee
Eerlijk is eerlijk: deze is moddervet. Als dat tenminste een term is die tegenwoordig nog gebruikt wordt, ik heb immers een “toupet” Z4
Ziet er top uit, geile combo, maar geniet er meer van hoe blij jij er mee bent!!
Heerlijk horloge Han, van harte.
Hoe f*cking vet!! Gefeliciteerd @HanDavinci, super toffe Rolex, en die Onyx is heel, héél vet!!