HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

Stijltje hoor​:ok_hand::ok_hand:
vind hem alleen mooier met de Bang! nato denk ik. :grin:

Shit. Ik dacht dat het een TK topic was. En maar zoeken naar die prijs… :frowning:

1 like

Non de jus wat een vet ding zeg! En die NATO er gewoon bij, wat een held! Hij doet het gewoon hoor! Heel cool. Gefeliciteerd Han! Veel draagplezier! En we zien hem vast nog nog wel langskomen op HF heb ik het vermoeden. :wink:

1 like

Hij is uitzonderlijk fraai. Wel mooi dat ‘ie uiteindelijk ‘gewoon’ van die influencer aan de gracht komt EN bovenal dat ‘ie jou zelf benadert. Chapeau @AmsterdamVintageWatches

Lekker shinen in de La Conga vanavond @HanDavinci (bestaat dat nog?). Ajuus he.

2 likes

Feli en enjoy

1 like

Nee joh, ik was overdag even bij @Jurk met @Schoen en @Cdg voor een koffie en een biertje. :beers:

Iets zegt mij dat La Conga ooit in Enschede heeft gezeten, maar ik ken het niet!

Ik zit na gisteravond nog steeds aan mijn like limiet, maar bedankt voor alle reacties! :tada:

3 likes

Super vet man!Gefeliciteerd ermee.

1 like

@Jurk had een babyshower georganiseerd voor de DD. Met taart en haribo. Enige puntje was dat de DD pas later op de middag kwam, maar dat zijn details.

11 likes

Gefeliciteerd, mooi dat enthousiasme :ok_hand: :+1:

1 like

En daar is dus niks aan gelogen :laughing:
Is die klote Onyx niet klaar. :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Dit horloge is wel de ultieme intro voor een mooie woordgrap.

“Wat heb jij nou om je pols?”
“O niks” (onyx)

17 likes

Was wel leuk geweest wanneer we met alle HFers uit de Rolex only sectie waren mee gegaan naar AVW! Hok vol!

Lekker Han, geniet ervan! :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Ja ja dat is hem dan, het horloge die een dark lord (de Duivel/ Satan/ Beëlzebub/ Lucifer et cetera) zou willen dragen als hij een horloge mocht dragen tijdens zijn werk.
Jammer voor hem en de zielen waar hij mee bezig is, hij is altijd aan het werk.

Zelfs hij (mocht hij bestaan) zou jaloers zijn op een wijzerplaat als de Onyx.

Damn wat is het een prachtig horloge :heart_eyes::heart_eyes: :ok_hand:
Veel plezier met deze schoonheid en blijf er vooral van genieten

:+1::+1:

3 likes

Inderdaad. Ik heb 2x een uur in de auto gezeten, jij hebt appeltaart staan bakken en @cdg had speciaal voor Han zijn Planet Ocean meegenomen. Tja, soms is het meer geven dan nemen.

7 likes

Wat een machtig prachtstuk, veel plezier ermee!

1 like

Helemaal geil gewoon.

1 like

Super cool!! enjoy!!

1 like

Wat ik wel of niet mag beslis ik zelf wel, schei even uit met dit soort zielige “grappen” je maakt jezelf volkomen belachelijk.

2 likes

Wow man. Gewoon Wow

1 like