HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

Dit kan je samenvatten in één woord: ‘leipeshitouwe’

Wat is dit ontzettend mooi. En natuurlijk chapeau voor Jasper en team @AmsterdamVintageWatches , dit is de horlogecommunity op zijn best.

Trouwens best wel rot voor je @HanDavinci wat moet je nu met al die vrije tijd die je nu niet meer hoeft te besteden aan jouw zoektocht :wink:

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige klatser, maar ehh dat gekke bandje…

8 likes

Wat doe je

2 likes

Hij wacht tot er iemand hapt. Gefeliciteerd, hij heeft beet :upside_down_face:

4 likes

Soms moet je homofobie gewoon bestrijden. Zoals nu dus.

2 likes

Zooo niet mijn smaak maar het past @HanDavinci perfect. Dat vind ik ook zo leuk aan deze hobby; die diversiteit aan smaken en op elk potje past een deksel :ok_hand:

3 likes

Heel gaaf en heel mooi. Van harte gefeliciteerd! Ik zou zeggen dat het draagplezier wel goed zit!
Cool dat @AmsterdamVintageWatches je zo relatief snel heeft kunnen helpen!

2 likes

Is @HanDavinci een Horlogeforum afgod?

Sommigen zitten er net niet tot aan de elleboog in…

3 likes

Geweldig mooie Day-Date! Zoals je weet, vond ik dat ook al en was ik er ook naar op zoek. Lastig om een mooie te vinden. Maar dit is een heel erg mooie! De kast en bezel zo scherp, de band zo strak, zeldzaam mooi.

De Day-Date is zo’n gaaf horloge om te bezitten, dat geld voor iedere Day-Date wat mij betreft. Maar er zijn een paar heel bijzonder, daar is dit er een van.
Ik hoop dat ie je veel plezier brengt, maar dat zal wel goedkomen. Binnen afzienbare tijd gaan we er 2 naast elkaar houden, hoop ik!

2 likes

Yup

2 likes

Nou Han van harte met je aanwinst!
Hij ziet er weer strak uit zo maar jij met je “stijltje” weet er wel meteen weer een Gay-Date van te maken :wink:

Ook niet zo zeer die van mij en dat onyx doet het voor mij ook niet echt. Maar wel leuk omdat je het weer niet zo veel ziet. Maar ome Han kan er behoorlijk emotioneel van worden en als hij er gelukkig mee is dan is hem dat van harte gegund.

Dus Han geniet er van en doe wat je aanstaat maar bij de bandenkeuze toch maar iets conservatiever. Zou op dit horloge niet een heel mooi leertje passen? Zou dit met een mooi zwarte suède bandje niet mooi zijn?

Anywaysz, enjoy!

4 likes

:joy::joy:
Ik vind het meer een man met een lekker gevoel voor humor.

Zal niet met stroop gaan smeren zeg maar…

Dat ook nog :wink: :grin:

1 like

Yup!

1 like

Deze in WG schijnt te bestaan. Maar ik heb er nooit een gezien. Schijnt dan 40-50K te moeten kosten. Show me pics!

Gaaf hoor :ok_hand:t3: Geloof je nu zelf ook een beetje in de werking van deze mineraalsoort?

1 like

Mijn vriendin is wel zo’n spacekees. Die heeft hem afgelopen nacht in de vensterbank gelegd zodat hij op kon laden door de volle maan :new_moon: :full_moon_with_face:

14 likes

Ik zou d’r zelf over de vensterbank leggen: hier heb je een volle maan!

5 likes

Wist je dat?

… onyx een prima steen is bij huwelijksproblemen? Onyx kweekt bij de partners wederzijds begrip. De steen laat de partners conflicten oplossen zonder dat een van hen het gevoel heeft teveel water bij de wijn te moeten doen.
Bron: www.semoea.nl

Snap je? :joy: Eigenlijk heb je jezelf dus gewoon een stel gouden handboeien gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Oh oh, here we go.

Onyx
Kerneigenschappen: zelfbewustzijn, verantwoordelijkheidsgevoel.

Als ik verantwoordelijk ga doen verantwoordelijkheid ga nemen verpats ik hem weer.

5 likes

Een onyx dial minder cool in 3 stappen:

:joy:

6 likes