Nadat @HanDavinci per app specifiek had gevraagd of ik die thuis kon laten. Het was mooi om te zien hoe hij hem een halve middag met plezier om heeft gehad.
En @Jurk die vers gebakken appeltaart was heerlijk! De titel ‘meesterbakker’ in je profiel ben je meer dan waard!
Met een lekker muziekie eronder heb ik mezelf prima vermaakt dit topic.
Maar ff over de Rowlecks, op sommige foto’s lijkt de date wheel blauw. Of vertekent dat door die datum pukkel?
Dat is reflectie. Zal wel komen omdat de loep bol geslepen is.
Fixed that for you
Ah oké
Ik schrok al
Je hebt nu toch een Rolex duo als collectie?
Van harte! Prachtig horloge ja… wow
Die is ook echt prachtig! Vaak naar gekeken, naast de zoektocht weer een andere prijsklasse
En een Bulova. En een Squale. En 3 SKX’en. En een Turtle. En volgens mij nog ergens een Sumo in onderdelen. Oh en een SARB037.
Ja. Rolex duo als collectie.
Kind… Ik ben idd niet de ontvanger, dus dat van dat achteraan sluiten klopt. Dolletjes. Moet je ook eens proberen. Welke Ralph bedoel je? Die moet wel heel kek zijn
Hahahaha Je bent een vermakelijke gast
Leuk dat je gevonden hebt wat je zocht Han
Die volgouden Rolexjes begin ik ook wel cool te vinden.
Ralph is de kroonprins van dit forum en jullie hebben al eens kennisgemaakt.
Van harte met dat Onyx ding maar waar the fuck is je Nintendo tas gebleven?
To say the least. Toen TS zo oud was als Ralph liep hij nog met een Diesel horloge rond.
Koninklijke status. Veel geluk ermee Han!
Leuk horloge Han, geniet ervan. Je enthiousiasme is leuk om te zien man. Fijn een horloge van een gerespecteerde dealer met verse service. Zorgenvrij!
Ik vind met gouden indices etc mooier, maar dat is kwestie van smaak. Het heeft wel wat.
Bestaat er geen DD Gilt ?
Woutje, woutje, woutje toch…
Het was een horlogeforum, weet je nog, ouwe mallerd?
Goede vraag. Ik denk het wel, maar dan op de 4 digits.
Edit:
Aahyeah.
Vind de band wel afschuwelijk staan.
Uitgescheurd . Maar ik heb een Pikachu tas onderweg vanuit Japan. Met oortjes.
Gefeliciteerd met deze knaller Han!
Erg strak exemplaar!