HanDavinci's Seiko … PADI, the only one in the world

Super tof verhaal!!! Je hebt oog voor het creëren van mooie mods en dat is net zo belangrijk als het uitvoeren zelf.

Mocht je ook eens tijd hebben dan zou ik wel eens een mod door je willen laten uitvoeren op een SKX. Zou de enige reden zijn voor mij om een Seiko te kopen!

Keep up the good work @HanDavinci!

2 likes

:heart_eyes:

1 like

Wederom leuk verhaal en vakwerk Seiko-tovenaar! :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Leuk topic :+1:

1 like

Pas de problème, zolang je maar creatief meedenkt :wink:

2 likes

dank je wel, ik had me eigenlijk nog nooit verdiept in Seiko, maar ik zal er eens naar gaan kijken. Wel zie ik nu al dat de prijzen enorm meevallen.

1 like

Tof project weer Han! :thumbsup:

1 like

Dat is maar 1 kant van het verhaal. De kracht van een Seiko zit voor mij in iets anders los van de prijs of kosten. Dat moet je zelf beleven. Een soort van verborgen kwaliteit/meerwaarde. Er zijn maar weinig merken die mij dat ook bieden, oa Oris en Alpina hebben het ook. Maar Seiko spant de kroon!

2 likes

Een mooi antwoord! Sinds vorige week heb ik een Oris en telkens als ik hem draag dan heb ik het dat gevoel van meerwaarde ook. Sinds m’n Oris vorige week is m’n budget op, dus moet ik nog wel even geduld hebben

3 likes

Zo!!! dat het forum dit maar weet !!
:joy:

2 likes

En een kwestie van assembleren met een erg groot ego erbij :sunglasses:

Ik was te langzaam :smile:
Je maakt er toffe creaties van en ik wil er ook 1

Ik begin maar met de koop van een skx denk ik ?

1 like

Echt heel gaaf Han! Je bent niet de koning, maar de keizer van modders!

Ik voel me gewoon bevoorrecht volgende maand de Batman :blush: te mogen ontvangen! Uiteraard ook benieuwd naar de andere creaties zoals de 62mas replica. :+1:

1 like

Dat is aan te raden. Aangezien ik altijd om je posts moet lachen zet ik de prijs voor jouw mod op…twee zakjes pistachenootjes (van de markt) en één klein flesje 43 :relieved:

1 like

Jij bedoelt dit spul?

Was ff bang dat je dit bedoelde. :smile:

2 likes

Hahaha nee de bovenste. Ik ben snel tevreden :sunglasses:

It’s going to be awesome

3 likes

Mooi man! D’r komt dus niet alleen goede salade oet Twente! :wink:

3 likes

Neeee baas die je bent! Heel mooi wederom!

Wie weet klop ik ook eens aan voor een SKX787!

2 likes

Sweet :sunglasses:

Lekker Han, goed bezig.

Misschien mijn SKX ook maar eens jouw kant op sturen na mijn vakantie. Geen idee wat het dan moet worden, maar vertrouw dat jou wel toe=}

1 like