sowieso iets met roze!
Mooie Padi Han Dat datumvenster doet hem inderdaad goed.
Vraag me af hoeveel onderdelen je inmiddels hebt liggen .
Abfab story.
Mooi jongensverhaal.
Meer in t vat ook nog begrijp ik.
We houden jou in de gaten kerel.
Mooi geïllustreerd dat de reis er naar toe misschien wel mooier is dan de reis mét.
Terwijl de reis met beeld in jouw verhaal ook weer super is.
Chapeau!
Lekker bezig weer. Zeer geslaagde mod. Hulde!
Hoio Han, saffier voor de SKX. Geinig maar waar krijg ik ook zoiets?
Misschien Monsterwatches?
Ik pas voor al die juweliersklusjes. Ik wil eigenlijk alleen nog bouwen wat ik leuk vind.
Han, da bennu mie uun mooi stukse vakwurrek
Meester modder Han
Inspirerend! L
En toch, want ik ga hem eerdaags ophalen, moet ik van mezelf mijn plan doorzetten om deze op mijn groene Turtle ingeruilde ZGAN padi (HanWorstMod) te verkopen. (incl splinternieuwe stalen band.) Andere optie is eventueel dat er iemand mijn SBDX017 wil kopen, maar er moeten 2 horloges de box gaan verlaten waaronder 1 van de 2 Seiko’s.
Het loopt uit de hand, box van 12 stuks is binnen 4? maanden horloge forum gewoon vol. Aangezien er voor het eind van de maand nog 2 horloges aankomen… WIE helpt me met dit probleem?
Edit; Ow, en in principe heb ik uiteraard de voorkeur dat de SBDX de deur uit gaat. Veel minder uniek.
Huh?! Ga je echt de mm weer verkopen?
Geweldige noten weer van je post.
Maar eerlijk lijkt mij dit model:
in deze uitvoering, maar dan met sunburst (bestaat die dial?):
het mooiste!
Eigenlijk zouden de uurmarkers op de insert nog blauw mogen zijn.
Is dat te maken?
Denk 't wel.
Gisteren na een weekje MM de Oris '65 weer om gehad, en naast mijn andere Seiko’s heb ik toch de voorkeur voor de '65 diver.
Nee, dat zal een mismatch van blauw worden! En een zwarte chapter ring tussen het blauwe in zie ik ook niet zo zitten
Nee dat bedoel ik niet.
Ik bedoel een zwarte sunburst wijzerplaat, de wijzers op de foto (blauwe minutehand), zwarte chapterring met witte minutemarkers en blauwe hourmarkers. de zwart-met-blauwe bezel, maar in de kast van de eerste foto. Ik vind die kast namelijk mooier.
Blauwe hourmarkers wordt hem niet. De rest ga je terug zien in de SKX Batman van @Svennos. Hij schiet alleen niet op met de onderdelen. Ik heb hem mee laten werken
Correctie, de post werkt niet mee …
Aangezien je ook uit Twente komt, heb ik maar één ding te zeggen.
Aanmaak’nnnn!
Update
Inmiddels in mijn bezit, onlangs perfect afgesteld door @PeterLC en vandaag voorzien van een nieuwe MiLTAT Endmill. Supersnel geleverd door Monsterwatches!
Topklok!