Hij is fraai! Maar “not done” las ik in een ander topic Waar ik het hardvochtig mee oneens was uiteraard
En als Padi diving instructor zou ik er ook wel eentje willen bezitten een keer
Ik lees ook wel eens dat Speedy’s niet mooi zijn, geloof ik ook niet.
Kopen ?
Ruilen.
Ik heb een erg unieke SKX mod
Met opleg van jouw kant
Zeker. Al wil ik die graag eens IRL zien, door de afwijkende subdials lijkt hij wat scheel. Kan ook de OCD in mij zijn.
Nee! Nu al? Je hebt de roulatie waar een draaideurcrimineel trots op zou zijn…
Kerl, even rustig hè. Je betaalt voor mijn naam en faam. Ik zie het liefst cash-up van jouw kant, maar aangezien ik je wel mag, dacht ik; even split.
Maargoed, suit yourself Luuk
nee hij is prachtig maar wel zo graag een stapje maken richting Rolex
Als je nou niet zo belachelijk veel geflipperd had en elke keer een paar 100 euronen erbij had gedaan, dan had je nu 5 Rolexen kunnen hebben.
meer dan prima
Klopt maar dit is ook wel erg leuk…
Mind you. Dat flipperen heeft de financiële basis gelegd voor die Rolex van straks.
Hosselaar @Number4 maak je de pis niet lauw, trust me
Na betere inspectie ben ik uitgekomen op “best prima”. Maar ik ben geen Omega-fanboy. Ik moet de eerste nog tegenkomen waar mijn hart sneller van gaat kloppen.
Dat heb ik ook wel eens gehoord over de Speedmaster, jouw vorige welteverstaan.
Gelukszoeker.
Die ouwe die je laatst droeg in een vage biertent in een derde wereldgebied?
Ide, dat is net een SARB met een aftermarket plaatje.
Jij werkt op de kermis.
Nee. Die Speedy’s zijn net als een BMW 5 serie. Als je buurman er eentje koopt, zeg je ‘oh, wat mooi’. Maar iedereen heeft er eentje en speciaal blijven ze ook niet.
Don’t shoot the messeng…Han
Drogreden, ik ben er nooit één in het echt tegen gekomen.
Graag
Tevens kom je hier meer beamer 5jes en Rolex Subs in het wild tegen dan speedmasters, is bijna gênant soms