Hands-on: Damasko DA46/38/DS30

Bedankt, Nou wil ik ook weer een DA46…:roll_eyes:

4 likes

Ik wil nu bijna een Damasko kopen. Leuk geschreven en mooie foto’s!

3 likes

Geweldige review weer en mooie foto’s! Dankjewel!

1 like

Dennis je hebt jezelf met deze review weer eens overtroffen. :+1::+1: Als mede Damasko liefhebber kan ik mij volledig vinden in jouw enthousiasme en ook alle positieve en de enkele minpuntjes.

Ik krijg dankzij jouw review zowaar ernstig de kriebels om toch maar weer een 4e Damasko aan te schaffen…:see_no_evil::heart_eyes: En bedankt heh :wink:

Geniet van je nieuwe aanwinst! Het is inderdaad een geweldige bandenswapper! :ok_hand:

3 likes

Leuk geschreven en toffe klokken!

Een 36 of 46 zou ik best om de pols willen hebben.

1 like

Mijn Damaskodrang is weer volledig aangewakkerd. Misschien maar wachten tot ze op het blauwe gedeelte verschijnen want volgens mij worden er flink wat aangeschaft, bedankt @Zulu

1 like

Ik wilde eigenlijk weer 'n Sinn terug… Maar die is zo ontzettend krasgevoelig voor mijn gevoel…
Dus de DS30 staat nu hier op het lijstje.

En bedankt ehh! :wink:

1 like

Ik wil nog steeds graag een DA38. Mooi simpel design. toch iets speels.

1 like

Toffe post!

Damasko is direct omhoog geschoten op mijn interesse lijst!

2 likes

Dit model. Met 40 mm lijkt het me het een perfecte afmeting.

1 like

Blijft voor mij ook de topper uit de collectie. Misschien ooit :slight_smile:

Mooi stukje tekst en prachtige foto’s! De @Zulu hands-on’s blijven een plezier om te lezen :smiley:

1 like

Erg tof review, ondanks dat het je eigen horloges betreft :wink:! Ook erg gave straps heb je erbij!

1 like

Haha na de foto’s hierboven had ik hetzelfde maar weet ook stiekem dat ik m toch niet genoeg ga dragen.

Zoveel geïnteresseerde… HFLE 2018/19 ? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar met zo’n review is het moeilijk om het niet leuk te vinden :blush:

1 like

Prachtig review met schitterende plaatjes. Heerlijk om te lezen.:+1:

1 like

Bedankt @Zulu nu krijg ik gewoon 5 pb’s of ik mijn DA38 wil verkopen :innocent: zelfs iemand die de nieuwprijs wil betalen…gekke mensen hier hoor…

8 likes

Super tof beschreven!!
Zo lees ik ze graag!
Geniet van deze toolwatches!

1 like

Ik heb er ook al 3 gehad! Zullen we de prijs opdrijven? :joy:

2 likes

Deed ik dat al niet dan? :rofl:

1 like

Ik vond het al een mooie klok, maar door de hands-on van @Zulu is toch weer wat interessanter geworden.
Leuk achtergrond verhaal.

3 likes